1. Nieuws

    Nieuwe innovatieve persoonlijke muziekdienst bij Ziggo

    Ziggo biedt als eerste aanbieder in Nederland de persoonlijke muziekdienst XITE Personalised Music Television (XITE PMT) aan. XITE en Ziggo hebben hiermee een wereldprimeur.
    Jarco Kriek
    11 november 2015
    comments 8
    Nieuwe innovatieve persoonlijke muziekdienst bij Ziggo

    Ziggo biedt als eerste aanbieder in Nederland de persoonlijke muziekdienst XITE Personalised Music Television (XITE PMT) aan. XITE en Ziggo hebben hiermee een wereldprimeur.


    De nieuwe innovatieve dienst van XITE is toegankelijk via de tv-decoder. Ziggo is vooralsnog de eerste aanbieder die de nieuwe dienst aanbiedt. Voor het einde van het jaar komt de dienst ook voor klanten van andere aanbieders beschikbaar.

    XITE brengt muziek Over The Top

    Met Personalised Music Television slaat XITE een brug tussen de traditionele manier van tv-kijken en het nieuwe digitale on-demand tijdperk. "Het kijken van videoclips op lineaire zenders voelt 'outdated' aan. Het zappen tussen verschillende muziekzenders en hopen dat je een leuke clip tegenkomt, is niet meer van deze tijd", aldus Marius Brok, Director of Distribution Partnerships bij XITE.

    Alleen de leukste muziek

    XITE biedt je via de nieuwe dienst de mogelijkheid om alleen nog maar naar videoclips te kijken die jij leuk vindt. XITE maakt het mogelijk om op intuïtieve wijze de zender te personaliseren door te 'liken' als een clip bevalt en te 'skippen' wanneer een clip niet bevalt. Het inhuis ontwikkelde personalisation algoritme stelt de zender vervolgens in staat om videoclips uit te spelen welke passen bij de voorkeuren van de gebruiker. Voor diepere personalisatie is het mogelijk om gecureerde 'channels' zoals 'Urbania', 'Teen Party' en 'Sunday Chill' te selecteren of een eigen 'channel' te creëren op basis van het 'Hear-See-Feel' systeem."

    XITEZiggovideoclipsOver The Top. OTTtraditioneeltraditionele tvtvtelevisieinternettv-decoderdecodersettopboxXITE AwardsmuziekmuziekprijstvtelevisiemuziekzendermuziekkanaalAmsterdam

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE HUSTLE

      The Hustle draait om twee vrouwelijke oplichters die elkaar per toeval ontmoeten. De elegante Josephine leert de nog amateuristische Penny de kneepjes van het oplichtersvak. Totaal TV mag van deze hilarische komedie vijf keer een VIP-pakket weggeven, met daarin een telefoonring, een powerbank in de vorm van lippenstift én natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Broodje gezond

    Broodje gezond
    NPO 3 om 20:25 uur
    Verse groenten uit de tuin of groenten uit het blik? Wat is er beter en, misschien nog wel belangrijker, wat is er gezonder? Marlijn onderzoekt hoe je boontjes in een potje belanden en Ersin brengt een bezoek aan de spruitjesboer.

    TV-TIP The Devil Wears Prada

    The Devil Wears Prada
    om 04:51 uur
    Verfilming van Lauren Weisbergers gelijknamige bestseller, waarin ze schriftelijk wraak neemt op de tirannieke Vogue-hoofdredactrice Anna Wintour, bij wie ze haar carrière begon. Streep is geweldig als de naar Wintour gemodelleerde baas van modeblad Runway. Alsof het de normaalste zaak van de wereld is, kleineert en schoffeert ze haar personeel, onder wie haar kersverse assistente Hathaway en rechterhand Tucci. Een heerlijke lichtgewicht film, waarin oppervlakkigheid tot kunst wordt verheven en de acteurs met zichtbaar plezier hun werk doen.

    Interview

    • *

      Beau van Erven Dorens

      Beau en de veteranen

      Beau van Erven Dorens duikt weer de samenleving in. Dit keer trekt hij zich het lot aan van zeven getraumatiseerde oorlogsveteranen.
      Reacties0 reactie(s)