1. Nieuws

    Nieuwe media-app VPRO wijst weg naar mooiste uitzendingen

    De VPRO stelt een app beschikbaar onder de noemer VPRO Koos. De omroep biedt daarmee dagelijks vijf tips voor niet te missen zaken uit de media. De app is al voor iOS beschikbaar.
    Jan-Hein Visser
    11 februari 2016
    comments 1
    Nieuwe media-app VPRO wijst weg naar mooiste uitzendingen
    De VPRO stelt een app beschikbaar onder de noemer VPRO Koos. De VPRO biedt daarmee dagelijks vijf tips voor niet te missen zaken uit de media. De app is al voor iOS beschikbaar.

    Zoals vaker komt de app niet gelijktijdig voor Android beschikbaar. Dit gebeurt binnenkort. De nieuwe en gratis media-app van de VPRO serveert elke dag vijf tips om te lezen, kijken of luisteren. Met de tips wijst de nieuwe app de weg in het overweldigende aanbod dat vandaag de dag onze mediaconsumptie kenmerkt. "Koos speelt in op een behoefte die voortkomt uit een hedendaags probleem: Fear Of Missing Out (FOMO). Er is zo’n immens aanbod dat je niet meer weet hoe en wat je dan moet kiezen", aldus Hugo Blom, hoofdredacteur VPRO Gids.
    VPROappKoosiOSAndroid

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.