Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Nieuwe online streamingdienst in Nederland: Discovery Dplay

    Discovery Benelux heeft het OTT-platform Dplay vandaag in Nederland uitgerold. De online streamingdienst combineert veel aansprekende programma’s van de belangrijkste zenders van Discovery Benelux.
    Jarco Kriek
    14 february 2019
    comments 8
    Nieuwe online streamingdienst in Nederland: Discovery Dplay

    Dplay wordt in Europa gefaseerd geïntroduceerd en bestaat inmiddels in Noorwegen, Zweden, Denemarken, Finland, Italië en Spanje. Het rijke aanbod van content is 24/7 bij de premium video on demand-dienst van Discovery Benelux beschikbaar. De dienst heeft twee vormen van abonnement. Als eerste een gratis variant waarbij slechts een beperkt deel van de content inclusief reclame wordt geleverd. Na het inloggen kan zonder betaling naar de content gekeken worden. De betaalvariant kost €3,99 per maand, Het gehele contentaanbod is in dit geval te bekijken. Dplay levert het aanbod van programma’s van onder andere Discovery, TLC en Investigation Discovery.

     

    Replay TV

    Consumenten kunnen hun favoriete shows on demand tot zeven dagen terugkijken en enkele programma’s ook vooruit kijken. Daarnaast is het mogelijk om live televisie te kijken naar de zenders Discovery, TLC en Investigation Discovery. Dplay is naast de app voor mobiel en tablet - iOS en Android - ook als desktopversie beschikbaar en tevens te streamen naar televisie via Airplay of Chromecast. Consumenten die zich registeren voor de OTT-service kunnen Dplay uitproberen tijdens een gratis proefperiode van twee weken.

     

    Discovery zet volgende stap

    Alco De Jong, VP Country Manager Discovery Benelux: "Met Dplay geven we de kijker toegang tot een uitgebreid en kwalitatief hoogstaand aanbod met onze allerbeste factual entertainment- en non-fictie programmering. Het gaat hierbij om programma’s als Salvage Hunters, Wheeler Dealers, My 600-lb Life, Say Yes To The Dress, Evil Lives Here en Lake Erie Murder. We gaan ook enkele premières van programma’s exclusief aanbieden op Dplay voordat het op televisie te zien is. Denk aan Gold Rush White Water (april) en Dr. Pimple Popper (februari)." Kasia Kieli, President & Managing Director van Discovery EMEA: "Nederland is een belangrijke markt voor ons. We hebben onlangs deze regio gekozen voor ons operationele Pay TV-hoofdkantoor in Europa, we vieren dit jaar 30 jaar Discovery in Europa en zijn ontzettend blij dat we met Dplay verder investeren in deze markt. Het is onderdeel van onze strategie om onze content aan zoveel mogelijk liefhebbers van onze programma’s aan te bieden, waar en wanneer ze dat willen."

    DisocveryDiscovery IncDiscovery BeneluxDplayTLCInvestigation DiscoveryOTTonlinestreamingstreamingdienstabonnementReplay TVreclamereclamevrijcomtemtvooruitkijken

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • De slag om de Schelde

      Win bioscoopkaarten voor De slag om de Schelde

      November ’44. Op het Zeeuwse Walcheren vechten tienduizenden geallieerden en Duitsers tegen elkaar. De wegen van een Nederlandse jongen die voor de Duitsers vecht, een verdwaalde Engelse gliderpiloot en een tegen wil en dank in het verzet betrokken Zeeuws meisje kruisen elkaar. Totaal TV mag vijf keer twee kaarten voor deze dramafilm weggeven.

    TV-TIP Batman v Superman: Dawn of Justice

    Batman v Superman: Dawn of Justice
    Veronica om 20:00 uur
    Batman vreest dat Superman een gevaar is en gaat op onderzoek uit in Metropolis.

    TV-TIP Pak van mijn hart

    Pak van mijn hart
    Film1 Premiere om 20:30 uur
    Julia gaat op zoek naar een sexy Sinterklaas voor een reclame en huurt twee broers in om haar te helpen.

    Interview

    • Linda de Mol Linda's Wintermaand

      Linda de Mol

      Linda’s wintermaand

      Door de coronacrisis was er geen Linda’s zomerweek, maar er komt wel een wintervariant van het interviewprogramma: Linda’s wintermaand. Linda interviewt elke zondagavond in december twee prominente gasten.
      Reacties0 reactie(s)