1. Nieuws

    Nieuwe reclamecampagne Digital Radio NL

    Digital Radio NL heeft met het aflopen van de zomervakanties een nieuwe bekendheidscampagne in gang gezet. Met DAB+ wordt in toenemende mate ook op mobiele luisteraars gemikt.
    Jan-Hein Visser
    27 augustus 2018
    comments 4
    Nieuwe reclamecampagne Digital Radio NL
    Foto ANP

    Digital Radio NL is, verenigd in de grote commerciële en publieke zenders, een nieuwe campagne begonnen. En die is nodig, want DAB+ moet nog veel luisteraars voor zich winnen om van een succes te mogen spreken. Via landelijke en regionale tv- en radiozenders worden de spotjes uitgezonden. DAB+ kampt ook met enkele imagoproblemen. Het om uiteenlopende redenen verdwijnen van Classic FM en Arrow Classic Rock van het netwerk maakt dat juist veel zogeheten Early Adopters het netwerk de rug toekeerden en overstapten naar internet-radio. Ook zenden sommige stations met lage bitrates uit, hetgeen zij wijten aan regels vanuit de overheid. De grootste groep waar Digital Radio zich op richt zijn gebruikers met portable toestellen en in de auto.

    Classic FMDAB+Digital Radio NLArrow Classic RockRadioDigitaal

    Reacties

  1. TV-TIP Hier zijn de Van Rossems

    Hier zijn de Van Rossems
    NPO 2 om 20:25 uur
    Het is onduidelijk of broers en zus Van Rossem ten tijde van de foto op de heenweg naar of de terugweg van Almere waren. Er is een hoop af te lezen van die gezichten, maar dat is altijd het geval. Wat hebben ze te zoeken in deze redelijk nieuwe stad? Vincent gaat lek op de architectuur, Sis ontdekt landschapskunst en Maarten moppert over de zeespiegel.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD BLACK LIGHTNING

      Na een pauze van negen jaar keert Pierce terug als elektrische superheld om ‘t stadje Freeland uit de angstgreep van een lokale bende te redden. Totaal TV mag de dvd van deze superheldenserie vijf keer weggeven.

    TV-TIP Zodiac

    Zodiac
    SBS9 om 20:30 uur
    Net als in Seven, de doorbraak van regisseur David Fincher, waart in Zodiac een seriemoordenaar rond, die er lol in heeft om de politie te treiteren. Niet door creatief te slachten, maar door er creatief over op te scheppen. Een film over een van de meest intrigerende, nooit opgeloste moordzaken in de Amerikaanse geschiedenis die je van begin tot eind vasthoudt.

    Interview