Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Nieuwe reclamecampagne Digital Radio NL

    Digital Radio NL heeft met het aflopen van de zomervakanties een nieuwe bekendheidscampagne in gang gezet. Met DAB+ wordt in toenemende mate ook op mobiele luisteraars gemikt.
    Jan-Hein Visser
    27 august 2018
    comments 4
    Nieuwe reclamecampagne Digital Radio NL
    Foto ANP

    Digital Radio NL is, verenigd in de grote commerciële en publieke zenders, een nieuwe campagne begonnen. En die is nodig, want DAB+ moet nog veel luisteraars voor zich winnen om van een succes te mogen spreken. Via landelijke en regionale tv- en radiozenders worden de spotjes uitgezonden. DAB+ kampt ook met enkele imagoproblemen. Het om uiteenlopende redenen verdwijnen van Classic FM en Arrow Classic Rock van het netwerk maakt dat juist veel zogeheten Early Adopters het netwerk de rug toekeerden en overstapten naar internet-radio. Ook zenden sommige stations met lage bitrates uit, hetgeen zij wijten aan regels vanuit de overheid. De grootste groep waar Digital Radio zich op richt zijn gebruikers met portable toestellen en in de auto.

    Classic FMDAB+Digital Radio NLArrow Classic RockRadioDigitaal

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      Win een thuiscode voor Fortress

      Fortress draait om een topgeheim resort voor gepensioneerde Amerikaanse inlichtingenofficieren. Als een groep criminelen het complex binnendringt, is het aan een gepensioneerde officier en zijn zoon om in te grijpen. Totaal TV mag vijf keer een Pathé Thuis-code voor deze spraakmakende actiethriller weggeven.

    Interview

    • *

      Sander Lantinga

      Vier is te veel

      De gloednieuwe quiz Vier is te veel vraagt meer dan kennis alleen: zonder overtuigingskracht en eigenwijsheid schoppen de kandidaten het niet ver. In de zoektocht naar een spitsvondige presentator kwam SBS6 uit bij Radio 538-dj Sander Lantinga.
      Reacties0 reactie(s)