1. Nieuws

    NLziet legt nadruk op reclamevrij kijken

    Met een nieuwe reclamecampagne probeert onbeperkt kijken-dienst NLziet nieuwe abonnees aan zich te binden door de nadruk op reclamevrij kijken te leggen.
    Jarco Kriek
    22 mei 2015
    comments 3
    NLziet legt nadruk op reclamevrij kijken

    Met een nieuwe reclamecampagne probeert onbeperkt kijken-dienst NLziet nieuwe abonnees aan zich te binden door de nadruk op reclamevrij kijken te leggen.


    NLziet is de gezamenlijke tv-dienst van NPO, RTL Nederland en SBS Broadcasting waarbij abonnees voor het vaste bedrag van acht euro per maand onbeperkt naar eerder uitgezonden series en programma’s kunnen kijken. Feitelijk combineert NLziet de uitgesteld kijken-platformen NPO Plus, RTL XL en KIJK. De reclamecampagne bestaat onder meer uit een verticaal geproduceerde commercial die speciaal voor mobiel gebruik op tablet en smartphone is gemaakt. NLziet heeft hiermee de primeur voor Nederland. De keuze voor de verticale reclame is gemaakt naar aanleiding van het succes van de apps Snapchat, Meerkat en Periscope, waar je alleen verticaal kan filmen.

    NLziet blikt terug en kijkt vooruit

    Via NLziet kan men via pc, tablet en smartphone eerder uitgezonden programma’s tot een jaar terug in hoge beeldkwaliteit terugkijken. Het is ook mogelijk om programma’s te bekijken voordat deze lineair worden uitgezonden. Met een Google Chromecast HDMI-stick kan men NLziet-content van tablet of smartphone naar het televisietoestel streamen. NLziet heeft onlangs de apps voor mobiele apparaten vernieuwd.

    NLzietNPONPO PlusRTL NederlandRTLXLRTL XLSBS BroadcastingKIJKupdateChromecastAirplayuitgesteld kijkenvideo on demandtabletsmartphone

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 TICKETS ZIGGO F1 LIVE

      De Grand Prix van Oostenrijk is 30 juni niet alleen levensecht te volgen op de tribunes bij het circuit, maar ook voor duizenden fans in de Ziggo Dome. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor dit live evenement in de Ziggo Dome weggeven.

    TV-TIP X-Men: Apocalypse

    X-Men: Apocalypse
    om 21:25 uur
    Apocalypse, de eerste mutant, is meteen de sterkste en de gemeenste. Hij verzamelt moderne versies van de vier bijbelse ruiters van de Apocalyps om de wereld aan zijn voeten te krijgen. Daarbij gebruikt hij veel krachten en nog meer special effects.De film-makers vergeten bijna de menselijke maat, die bij de X-Men minstens zo belangrijk is als het spektakel. Ze hebben geen nieuwe trucs geleerd en doen hetzelfde op een grotere schaal, maar hebben genoeg ervaring om daar iets onderhoudends van te maken.

    TV-TIP De Roelvinkjes passen op de winkel

    De Roelvinkjes passen op de winkel
    SBS6 om 20:30 uur
    De verzorgers van woon- en zorgcentrum Herfstzon zijn toe aan wat vakantie. De Roelvinkjes schieten te hulp en nemen de dagelijkse zorg voor vijftig ouderen op zich. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan en het gezin moet nu écht hard werken. Gelukkig is er nog wel ruimte voor een leuke verrassing.

    Interview

    • *

      Airen Mylene

      Hotel Rules

      In Hotel Rules verbouwen vijf kandidatenkoppels elkaars hotel of Bed and Breakfast rigoureus. Airen Mylene presenteert. Het winnende koppel ontvangt 25.000 euro.
      Reacties0 reactie(s)