Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Online.nl gaat met compleet aanbod de strijd aan met Ziggo en KPN

    Online.nl is begonnen met een nieuw reclameoffensief dat het meest complete aanbod van de aanbieder beter moet benadrukken.
    Jarco Kriek
    1 mei 2023
    comments 3
    Online.nl gaat met compleet aanbod de strijd aan met Ziggo en KPN
    Foto Getty Images

    De nieuwe campagne heeft de naam ‘Je ziet meer met Online.nl’ en wordt onder meer ondersteund door reclameboodschappen gemaakt door Dennis Weening. Naast Weening is ook radio-dj Giorgio Hokstam te horen. De radiocampagne is onder andere te horen bij SLAM FM en 100% NL en wordt ondersteund met outdoor, online video’s, display en social uitingen. Top Format heeft de opnames en de stemcasting verzorgd.

     

    Uitgebreid aanbod

    Bij de nieuwe actie wordt vooral gewezen op het complete en onderscheidende aanbod, waarbij de klant naast internet en meer dan tachtig tv-zenders ook standaard Film1, ESPN Compleet en Canal+ Films & Series ontvangt in het TV Compleet-pakket. Zowel Online.nl, Film1 als Canal Digitaal, dat het tv-platform van Online.nl verzorgt zijn eigendom van de Franse tv-reus Canal+.

     

    Onderscheidend

    Countrymanager Alco de Jong: “In het drukke speelveld waar Online.nl zich in begeeft zijn wij onderscheidend in het meest complete contentaanbod dat standaard wordt meegeleverd. Steeds meer huishoudens in Nederland hebben een abonnement op twee of meer streamingdiensten. Bij Online.nl is dat niet nodig, want iedereen krijgt standaard het ruimste aanbod lineaire zenders, waaronder BBC First, Dreamworks en History Channel en vier reclamevrije zenders van Film1. Dus je ziet echt meer met Online.nl.”

     

    Concurrentie

    Met het uitgebreide tv-aanbod wil Online.nl de strijd aangaan met concurrenten als Ziggo en KPN. Daarbij speelt ook de prijsstelling van abonnementen een belangrijke rol. Zo verhoogde Online.nl alleen de abonnementsprijzen van diensten geleverd via het glasvezelnetwerk van Delta Fiber. Abonnementsprijzen van diensten geleverd via KPN-netwerken bleven gelijk. Dit in tegenstelling tot Ziggo en T-Mobile, die hun abonnementen met meer dan acht procent in prijs hebben verhoogd of gaan verhogen. KPN maakt in de loop van deze maand de prijsaanpassing voor 2023 bekend.

    Online.nlCanal DigitaalCanal+ LuxembourgCanal+tvtelevisieinternetabonnementconcurrentieconcurrentiestrijdprijsverhogingKPNKPN NetwerkNLGlaspoortDelta Fiberglasvezel

    Reacties

  1. TV-TIP Joanna Lumley's Specerijenroute

    Joanna Lumley's Specerijenroute
    NPO 2 om 18:30 uur
    Absolutely Fabulous-ster Joanna Lumley werd geboren in India, en is gefascineerd door verre streken en exotische keukens. Ze reist naar landen die barsten van de specerijen en kruiden, zoals Indonesië, India en Zanzibar. Ze geniet van het natuurschoon en de schitterende kleuren, maar staat ook stil bij de bloederige onderdrukking van de bevolking in de voormalige kolonies. In de eerste aflevering is Indonesië aan de beurt. Joanna bezoekt o.a. Banda, Jakarta en de Molukken, waar ze meer leert over de geschiedenis van nootmuskaat.

    TV-TIP Help, Mijn Man is Klusser!

    Help, Mijn Man is Klusser!
    RTL 5 om 19:00 uur
    De komende weken geniet je van seizoen 15 van het verbouwprogramma Help, Mijn Man is Klusser!. Een bijzondere reeks, want de meeste deelnemers zijn maar wat blij met de hulp van John Williams en zijn team. In de eerste aflevering dreigt Petra haar man te verlaten als hij de hulp van John niet accepteert, maar Joop blijkt de redelijkheid zelve te zijn. Later in het seizoen is het zelfs de man zélf die een beroep doet op John. Natuurlijk zijn er óók weer mokkende kandidaten die het klusteam het liefst weg zouden sturen.

    Interview