Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Opzeggen Viaplay bij Ziggo uiterst moeizaam: problemen inloggen MijnZiggo

    De prijsverhoging die Viaplay heeft aangekondigd, is voor menig abonnee reden om het abonnement op te zeggen. Dit leidt bij Ziggo tot problemen.
    Jarco Kriek
    27 januari 2023
    comments 3
    Opzeggen Viaplay bij Ziggo uiterst moeizaam: problemen inloggen MijnZiggo
    Foto Getty Images

    Ziggo kampt namelijk met een storing in de klantomgeving MijnZiggo. Momenteel kan niet op alle apparaten en/of internetbrowsers worden ingelogd bij MijnZiggo, terwijl dat wel nodig is om het Viaplay-abonnement op te zeggen. Ziggo gaat op 1 maart de prijs van het Viaplay-abonnement verhogen van €13,99 naar €15,99 per maand. Om niet de hogere maandprijs te hoeven betalen, moet het abonnement tijdig worden opgezegd.

     

    Oplossing

    De inlogproblemen bij MijnZiggo zijn bij het kabelbedrijf al enige tijd bekend. Op het eigen klant-helpt-klant community forum geeft Ziggo enkele manieren om toch binnen de MijnZiggo-omgeving te komen. Daarna is het mogelijk om het Viaplay-abonnement op te zeggen. De betreffende Ziggo-medewerker geeft aan dat er met diverse partijen wordt gewerkt om de inlogproblemen op te lossen. Daarbij wordt tevens aangegeven dat het aantal klachten over inlogproblemen is opgelopen nadat de prijsverhoging van Viaplay werd bekendgemaakt.

    ZIggoVodafoneZiggoMijnZiggostoringViaplayViaplay Group

    Reacties