1. Nieuws

    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort

    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.
    Jan-Hein Visser
    12 juni 2011
    comments 0
    Pilot project voor marketing CanalDigitaal in Amersfoort
    Eviso, de marketingorganisatie van CanalDigitaal, gaat een pilot houden in Amersfoort die als doel heeft het merk Canaldigitaal op een geheel nieuwe wijze onder de aandacht te brengen. Als de proef slaagt zullen meerdere middelgrote steden volgen.

    De nieuwe directeur van Eviso Nederland, Dennis Stolk, informeerde tijdens de Astra Dealertour de aanwezige CanalDigitaal dealers over het idee. Eviso Nederland is de marketingorganisatie achter het merk CanalDigitaal. Recent werd duidelijk dat CanalDigitaal wederom marktaandeel had verloren ten opzichte van andere digitale aanbieders. Reden genoeg om het merk op een nieuwe manier onder de aandacht te brengen.

    Waar voorheen met de beste beeldkwaliteit wordt geschermd is men sinds een tijdje volledig op de Triple Play strategie overgegaan. Dat via de satelliet veruit de meeste (HD-) zenders tegen de laagste prijs zijn te krijgen is een feit maar staat niet centraal in de campagne. Deze draait om het feit dat CanalDigitaal 'de slimste keuze' is. De consument kan beschikken over een enorm tv-aanbod tegen een lage prijs in combinatie met telefonie en internet (max. 20 mbps). Leuzen als 'De slimste keuze', 'alles in 1', 'het slimste alternatief', zullen op flyers, abri's, folders en advertenties zullen verschijnen.

    Triple Play is voor CanalDigitaal, zo onderstreepte Stolk bij de dealers, een absolute noodzaak omdat de consument hierop haar keuze baseert bij het overstappen naar een nieuwe aanbieder. Als de pilot in Amersfoort succesvol is zullen andere middelgrote steden volgen. De marketing actie zal om praktische redenen niet in kleine gemeenten en zeker niet in grote steden worden gelanceerd.


    EvisoAstraCanalDigitaalOnlineKPN

    Reacties

  1. TV-TIP Stand van Nederland

    Stand van Nederland
    NPO 2 om 20:25 uur
    Ooit was je gulden op de markt een daalder waard, maar tegenwoordig moet je voor koopjes bij de Turk of online zijn. Met luxe voedingsproducten valt nog wél geld te verdienen, dat bewijzen handelaren op de markt in Valkenswaard. Met hart en ziel bouwen ze aan een levendige markt waar beleving een grote rol speelt.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM

      Favoriete personages keren terug in dit 3D actie-spektakel. De film vol imposante dinosaurussen introduceert nieuwe soorten die nog angstaanjagender zijn dan ooit tevoren. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze avonturenfilm weggeven met daarin een pet en natuurlijk twee bioscoopkaartjes voor de film.

    TV-TIP The Expendables 2

    The Expendables 2
    RTL 7 om 20:28 uur
    Er zijn best wat vervolgfilms gemaakt die het origineel evenaarden of zelfs overtroffen. Bij actiefilms is dit echter zelden het geval. Tót Sylvester Stallone besloot om de regie van The Expendables 2 aan een ander over te laten. De actie, de stunts, het verhaal én de opperschurk zijn stukken overtuigender dan in deel één.