1. Nieuws

    Reggefiber-actie voor Warchild is succes

    De actie die glasvezelexploitant Reggefiber voor Warchild voert is een succes. Voor iedere nieuwe aansluiting op Reggefiber-glasvezelnetwerk doneert het bedrijf twaalf euro aan Warchild.
    Jarco Kriek
    23 maart 2013
    comments 0
    Reggefiber-actie voor Warchild is succes

    De actie die glasvezelexploitant Reggefiber voor Warchild voert, is een succes. Voor iedere nieuwe aansluiting op Reggefiber-glasvezelnetwerk doneert het bedrijf twaalf euro aan Warchild.

    Het bedrag van twaalf euro staat gelijk aan één oorlogskind dat Warchild kan ondersteunen in het realiseren van een beter leven. De teller bij de Reggefiber-actie staat op 3030. Omdat de Reggefiber-actie op 1 maart begon, kan worden gesteld dat er in de maand maart tot dit moment 3030 nieuwe huishoudens via abonnementen bij serviceproviders als KPN, Vodafone en Telfort op glasvezeldiensten zijn overgestapt. De exacte tussenstand is op www.eindelijkglasvezel.nl te vinden.

    538 voor Warchild

    Vanaf 22 tot en met 29 maart 2013 zetten alle dj´s van 538 zich weer een week lang non-stop in voor War Child. Met de studiotruck doen 538 en War Child acht gemeenten aan: Groningen, Heerenveen, Alkmaar, Bergen op Zoom, Arnhem, ’s-Hertogenbosch, Gouda en Veenendaal. Op vrijdag 29 maart wordt de actie afgesloten en wordt het totaalbedrag bekendgemaakt. Ook Reggefiber zal dan bekend maken hoeveel oorlogskinderen er met glasvezel gesteund worden.

    Reggefiber538 voor War ChildRadio 538WarchildglasvezelInteractieve TVanaloogdigitaalConceptsFypeHelden Van NuKickXLKPNLijbrandtOnsBrabantNetScarletSolconVodafoneXS4All en Telfort

    Reacties

  1. TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het ene stuk vlees is het andere niet. Verpakkingen reppen tegenwoordig over het voer dat de koe at. Zo zijn er biefstukken uit Ierland met een unieke smaak door een dieet van gras. Maar in hetzelfde schap liggen Amerikaanse steaks die subliem smaken door een menu van granen. Maakt het wat uit wat de koe heeft gegeten? De Keuringsdienst van waarde zoekt het uit.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP The Great Wall

    The Great Wall
    SBS9 om 20:30 uur
    De Europese huursoldaat William is samen met zijn kompaan op zoek naar een krachtig wapen als ze gevangengenomen worden door het Chinese leger.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)