Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    RTL gaat reclame voor Discovery, FOX en Viacom verkopen

    RTL Nederland bereidt zich voor op een nieuwe toekomst waarin lineaire televisie een minder prominente rol krijgt. Het heeft hiervoor reclameverkooporganisatie BrandDeli gekocht.
    Jan-Hein Visser
    20 december 2018
    comments 0
    RTL gaat reclame voor Discovery, FOX en Viacom verkopen
    Foto ANP

    Gelijktijdig met de overname van BrandDeli heeft RTL een reclamedeal met Discovery Benelux (Discovery), Fox Networks Group Benelux (FOX) en Viacom International Media Networks (Viacom) gemaakt. RTL krijgt gedurende ten minste drie jaar het recht om reclamezendtijd op zenders en advertentieruimte voor online-uitingen van Discovery, FOX en Viacom te verkopen.

     

    Adverteerders

    Door de samenwerking ontstaan voor RTL meer kansen om adverteerders meer mogelijkheden te geven om specifieker richting hun doelgroep te adverteren. Een groter publiek is voor veel adverteerders aantrekkelijk. Discovery, FOX en Viacom behouden wel de mogelijkheid om hun programma’s door bedrijven te laten sponsoren. BrandDeli verkoopt ook reclamezendtijd voor zenders als BBC First en Disney Channel. Ook reclame op betaalzenders zoals FOX Sports en Ziggo Sport worden door de reclameverkooporganisatie verkocht.

    RTLRTL NederlandBrandDelireclamereclamezendtijdadverteerdersadverterenDiscovery BeneluxFOXFOX SportsViacomZiggo SportBBC FirstDisneyDisney Channel

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      Win de dvd van Dune

      Timothée Chalamet speelt Paul Atreides, de erfgenaam van het Huis Atreides. Hij staat op het punt om met zijn familie de planeet Caladan te verlaten voor Arrakis, een woestijnplaneet die ook bekendstaat als Dune. Totaal TV mag de dvd van dit actie-avontuur vijf keer weggeven.

    TV-TIP Frontlinie

    Frontlinie
    NPO 2 om 20:25 uur
    Natuurbehoud en wildbeheer klinkt positief, maar in Zuid-Afrika zorgt dit steeds vaker voor ongelijkheid tussen groepen mensen.

    TV-TIP Keuringsdienst van waarde

    Keuringsdienst van waarde
    NPO 2 om 14:04 uur
    In de supermarkt ligt de luxe paté naast de simpele smeerworst. Het enige verschil is de prijs, maar waarom is dat eigenlijk zo?

    Interview

    • *

      Malou Gorter

      De verschrikkelijke jaren tachtig

      VPRO-dramaserie De verschrikkelijke jaren tachtig is gebaseerd op de gelijknamige roman van Tim Kamps. Het verhaal gaat over een woongroep in de jaren tachtig. Het negenjarige meisje Piet neemt de kijker mee in haar pogingen zich staande te houden binnen de ongewone gezinssituatie.
      Reacties0 reactie(s)