1. Nieuws

    RTL Lounge in nieuw jasje

    RTL Lounge heeft sinds maandag een nieuwe vormgeving, waarbij de accenten liggen op een frisse en vrolijke uitstraling gecombineerd met ronde bewegingen die meer vrouwelijk aandoen.
    Jan-Hein Visser
    2 februari 2015
    comments 0
    RTL Lounge in nieuw jasje
    RTL Lounge heeft sinds maandag een nieuwe vormgeving, waarbij de accenten liggen op een frisse en vrolijke uitstraling gecombineerd met ronde bewegingen die meer vrouwelijk aandoen.

    De nieuwe vormgeving van RTL Lounge wordt doorgetrokken naar alle platformen waaronder online station RTL Lounge Radio en overige internetplatformen. RTL Lounge wil met de nieuwe vormgeving een nog vrouwelijkere uitstraling bewerkstelligen en goed aansluiten op de diverse lifestyle thema's van de zender.

    RTL Lounge scoort bij vrouwen

    De themazender van RTL is enkel in pluspakketten bij ondermeer Ziggo, UPC, Caiway, Delta en CanalDigitaal te bekijken. RTL stelde recentelijk meermaals dat de zender onder de primaire doelgroep vrouwen van middelbare leeftijd torenhoge kijkcijfers kent en veruit de best scorende zender van alle digitale kanalen bij die doelgroep is.
    RTLRTL LoungeCanalDigitaalidentsvormgevinglogoUPCZiggo

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)