1. Nieuws

    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform

    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.
    Jan-Hein Visser
    30 september 2014
    comments 2
    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform
    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.

    Naast het vernieuwde uiterlijk met een compleet nieuw logo is er vooral gehoor gegeven aan wensen van de gebruikers. Nieuwe functionaliteiten omvatten inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel. Daarnaast zijn er nu ook de apps van KIJK voor mobiel en tablet. Later dit jaar volgt ook nog een app voor gebruikers van de Windows phone en - tablets.
    KIJK is in een fris nieuw uiterlijk gestoken, met bijbehorend nieuw logo. Naast vernieuwde look en feel is er geluisterd naar wensen van de gebruikers, en komt KIJK met tal van nieuwe functionaliteiten. Nieuw is inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    lanceert KIJK iOS en Android apps
    lanceert KIJK iOS en Android apps

    Contentportfolio Kijk uitgebreid

    KIJK biedt alle videocontent van SBS6, Net5 en Veronica. Maar ook vele extra’s zoals exclusieve fragmenten, Nederlandse en Amerikaanse series en de nieuwste films uit binnen- en buitenland. Een groot deel daarvan is gratis toegankelijk. David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpufDavid Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    KijkSBSVodVideo on DemandSBS6AndroidIosonlinewindowsVeronica

    Reacties

  1. TV-TIP The Open

    The Open
    Ziggo Sport Select om 07:30 uur
    De British Open is de enige Major buiten de VS. Jordan Spieth kon na een zinderende slotronde ‘The Open’ vorig jaar op zijn naam schrijven. De Amerikaan ging met een ruime voorsprong de slotdag in, leek die te verspelen, maar herstelde zich toch. Dit jaar is hij opnieuw favoriet in het Schotse Carnoustie.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 12:20 uur
    Zoetemelk, Kuiper, Kuiper, Zoetemelk, Winnen, Winnen, Rooks, Theunisse. Iedere wielerliefhebber kent dit rijtje uit het hoofd: de acht Nederlandse winnaars op Alpe d’Huez, de Hollandse berg in de Tour. De laatste winst is uit 1989, dus het wordt tijd dat er weer een landgenoot zegeviert. Wellicht is dat Wilco Kelderman wel.