1. Nieuws

    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform

    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.
    Jan-Hein Visser
    30 september 2014
    comments 2
    SBS met compleet vernieuwd VoD-platform
    SBS heeft het video on demand-platform KIJK volledig vernieuwd. Het design is aangepast met het oog op een betere gebruiksvriendelijkheid en er zijn nieuwe apps.

    Naast het vernieuwde uiterlijk met een compleet nieuw logo is er vooral gehoor gegeven aan wensen van de gebruikers. Nieuwe functionaliteiten omvatten inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel. Daarnaast zijn er nu ook de apps van KIJK voor mobiel en tablet. Later dit jaar volgt ook nog een app voor gebruikers van de Windows phone en - tablets.
    KIJK is in een fris nieuw uiterlijk gestoken, met bijbehorend nieuw logo. Naast vernieuwde look en feel is er geluisterd naar wensen van de gebruikers, en komt KIJK met tal van nieuwe functionaliteiten. Nieuw is inloggen via Facebook, een uitgebreide zoekfunctie en een eigen gratis KIJK-profiel - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    lanceert KIJK iOS en Android apps
    lanceert KIJK iOS en Android apps

    Contentportfolio Kijk uitgebreid

    KIJK biedt alle videocontent van SBS6, Net5 en Veronica. Maar ook vele extra’s zoals exclusieve fragmenten, Nederlandse en Amerikaanse series en de nieuwste films uit binnen- en buitenland. Een groot deel daarvan is gratis toegankelijk. David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpufDavid Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video."
    David Vink, Chief Digital Officer van SBS: "Met veel trots presenteren wij vandaag ons nieuwe videoplatform. Meer dan ooit hebben we geluisterd naar onze gebruikers en een product ontwikkeld dat qua content en content services aansluit bij wat de consument vandaag de dag verwacht. KIJK speelt niet alleen binnen SBS, maar vooral ook binnen Sanoma/SBS een strategische rol in de verdere ontwikkeling van onze merken en online video.” - See more at: http://www.adverterenbijsbs.nl/nl/sbs_lanceert_compleet_vernieuwd_video_on_demand_platform_kijk.html#sthash.1yynPbhS.dpuf
    KijkSBSVodVideo on DemandSBS6AndroidIosonlinewindowsVeronica

    Reacties

  1. TV-TIP De Slimste Mens

    De Slimste Mens
    NPO 2 om 20:25 uur
    Wie krijgt straks door titelhouder Roelof de Vries de wisseltrofee in zijn of haar handen gedrukt? Het is tijd voor de finale van deze spelshow vol kennis, algemene ontwikkeling, associatief en strategisch denken. Philip Freriks houdt de deelnemers in het gareel.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTJES INSTANT FAMILY

      Als Pete (Mark Wahlberg) en Ellie (Rose Byrne) een gezin willen stichten, komen ze in de wereld van adoptie terecht. Wanneer ze de rebelse vijftienjarige Lizzy en haar jongere broer en zus leren kennen, krijgt het stel onverwacht in één keer drie kinderen. Dit brengt niet alleen moeilijke situaties met zich mee maar ook grappige en ontroerende momenten. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP The Voice of Holland

    The Voice of Holland
    RTL 4 om 20:30 uur
    Deelnemers van The Voice krijgen het zwaar te verduren: eerst The Battles, nu The Knockouts. Iedere coach mag vijf oogappels meenemen naar de volgende ronde. Wie weten het zonder blauwe plekken en kleerscheuren tot de liveshows te schoppen?

    Interview