1. Nieuws

    Sesamstraat amper meer te vinden bij NPO

    De makers van Sesamstraat trekken een maand na het verdwijnen van NPO 1 weer aan de bel. De uitzending is op vreemde tijden.
    Jan-Hein Visser
    1 februari 2016
    comments 5
    Sesamstraat amper meer te vinden bij NPO
    Foto: ANP
    De makers van Sesamstraat trekken een maand na het verdwijnen van NPO 1 weer aan de bel. De uitzending is op vreemde tijden.

    De uitzending van Sesamstraat is sinds januari niet meer op het oude tijdstip in de namiddag en op het oude kanaal NPO 1 te zien. Omroep Max maakt daar nu een talkshow omdat dit meer kijkers trekt. Maar Sesamstraat heeft amper kijkers: het programma haalde op NPO 3 volgens Stichting Kijkonderzoek afgelopen vrijdag rond 07.00 uur veertienduizend - en rond 14.00 uur zeventienduizend kijkers. Over Zapp Extra zijn geen kijkcijfers bekend, maar dergelijke themazenders trekken over het algemeen nog minder kijkers. In een uitgebreid artikel in de Volkskrant trekken de makers nogmaals aan de bel.
    SesamstraatNPO 1NPO 3kijkcijfersNPO Zapp ExtraMax

    Reacties

  1. TV-TIP Hunted

    Hunted
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het derde seizoen alweer van Hunted. Veertien mensen proberen van de radar te verdwijnen en dat 500 uur vol te houden. Iets wat elk jaar lastiger lijkt te worden. In het eerste seizoen lukte het marinier (logisch) Evert, vorig seizoen slaagde student (logisch) Omar.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE GIRL IN THE SPIDERS WEB

      Lisbeth Salander, het bekende personage uit de populaire Millennium-boeken, keert terug in The Girl in the Spider’s Web. Het is de eerste verfilming van de bestseller. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze dramathriller weggeven, met daarin het boek (filmeditie) en twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Holland's Next Top Model

    Holland's Next Top Model
    RTL 5 om 20:30 uur
    Er is licht aan het eind van de tunnel voor de finalisten van HNTM. De finale is aangebroken en wordt dit jaar in de Utrechtse Nicolaïkerk gehouden. De kandidaten lopen meerdere runs in kleding van vier aanstormende Nederlandse ontwerptalenten. Het 250 man tellende publiek bevat grote namen uit de fashionwereld.