1. Nieuws

    Sinterklaasjournaal populair

    De intocht van Sinterklaas werd gistermiddag goed bekeken. 's Avonds domineerde RTL 4 weer.
    14 november 2010
    comments 0
    Sinterklaasjournaal populair
    De intocht van Sinterklaas werd gistermiddag goed bekeken. 's Avonds domineerde RTL 4 weer.
     
    Het Sinterklaasjournaal op Nederland 3 had 's middags1.204.000 kijkertjes. Op Nederland 1 werd de herhaling van de intocht van de goedheiligman, maar dan met gebarentaal, nog eens bekeken door 646.000 mensen.

    In de avond waren het weer de programma's op RTL 4 die de meeste kijkers trokken. Ik Hou Van Holland (2.425.000) en Ushi & Loesi (2.423.000) ontliepen elkaar niet veel. Ze staan daarmee eerste en tweede. Wat vindt Nederland had 1.295.000 belangstellenden.

    Het best bekeken programma op Nederland 1 was het NOS Journaal van 20.00 uur (1.774.000), gevolgd door Kassa (1.516.000) en het NOS Journaal van 18.00 uur (1.385.000). Daarna volgt Studio Sport Eredivisie (1.331.000). André van Duin op z'n best kon rekenen op 1.260.000 liefhebbers.
     
    De start van Coming to Holland, Prins Zoekt Vrouw op SBS 6 begon redelijk met 704.000 kijkers.
     
    Bron: Stichting Kijkonderzoek.
    Sinterklaasjournaalik hou van hollandUshi & LoesiRTL 4

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.