1. Nieuws

    STER maakt tv-reclame interactief

    De STER maakt de tv-commercial via het tweede scherm interactief. Via de app Ster Extra kan men tijdens een tv-commercial extra informatie via smartphone of tablet krijgen.
    Jarco Kriek
    11 september 2012
    comments 0
    STER maakt tv-reclame interactief

    De STER maakt de tv-commercial via het tweede scherm interactief. Via de app Ster Extra kan men tijdens een tv-commercial extra informatie over het product via smartphone of tablet krijgen.

    Op deze manier wil STER adverteren via de Nederlandse publieke tv-zenders aantrekkelijker maken. Wanneer de interactieve dienst niet actief gebruikt wordt, biedt de gratis app een overzicht van bijzondere commercials van vroeger en nu.

    Direct kopen via app

    De adverteerder kan met Ster Extra zijn televisiecampagne verrijken met verschillende interactieve opties. Tegelijkertijd kan de adverteerder diverse merkextra’s bieden zoals campagneverdieping en activatie. Consumenten kunnen via de app direct kopen, proberen en testaanvragen doen.

    Uniek voor adverteerders

    Volgens Arian Buurman – algemeen directeur van de STER – is de nieuwe interactieve dienst uniek voor adverteerders: "Het biedt hen mogelijkheden om nog efficiënter en effectiever te communiceren. Het is een kans om op een innovatieve manier in contact te komen met de kijker en aan te zetten tot actie. Je maakt direct kennis met de speciale premiums, die alleen op dat moment beschikbaar zijn. Daarnaast biedt de app veel plezier rondom reclame. Met Ster Extra duik je in een wereld vol extra’s tijdens Ster-reclameblokken, direct op je tablet."

    STERreclametelevisietvtv-commercialappsmartphonetabletinteractieftweede scherm

    Reacties

  1. TV-TIP Goede tijden, slechte tijden

    Goede tijden, slechte tijden
    RTL 4 om 20:01 uur
    Anton heeft het ene misverstand nog niet achter zich gelaten of hij belandt alweer in het volgende. Als er weer iemand bij hem intrekt, vindt rik het nodig om huisregels op te stellen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 BIOSCOOPKAARTJES COLD PURSUIT

      De hardwerkende familieman Nels Coxman (Liam Neeson) woont in een klein plaatsje in Colorado. Zijn rustige leven is afgelopen wanneer zijn zoon vermoord wordt door een drugsbaron. Nels’ zoektocht naar gerechtigheid wordt een wraakzuchtige jacht op de drugsbaron. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze actiethriller weggeven.

    TV-TIP (500) Days of Summer

    (500) Days of Summer
    RTL 8 om 20:30 uur
    Tom Hansen ontwerpt wenskaarten en is een hopeloze romanticus. Hij is helemaal de weg kwijt als hij door zijn vriendin Summer wordt gedumpt. Tom en Summer zijn 500 dagen samen geweest.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)