Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    STER stopt met verkoop reclamezendtijd deel NPO-programma’s

    STER is de verkooporganisatie van reclamezendtijd tussen programma’s van publieke omroep NPO. Maar vanaf vandaag niet meer voor alle programma’s.
    Jarco Kriek
    1 januari 2021
    comments 1
    STER stopt met verkoop reclamezendtijd deel NPO-programma’s
    Foto ProShots

    STER is namelijk vanaf 1 januari gestopt met verkoop van reclamezendtijd rond de kinderprogramma’s van de publieke omroep die op NPO 3 worden uitgezonden. Het gaat hierbij om onder meer de programma’s Bumba, Kindertijd en Pipi Langkous alsmede alle andere programma’s die primair worden uitgezonden voor een leeftijdsdoelgroep tussen de 3 en 12 jaar.

     

    Politieke redenen

    STER laat weten dat vanwege politieke ontwikkelingen het sinds 1 januari niet meer mogelijk is om reclame in te kopen rondom de programma’s van Zapp en Zappelin. "Er zijn wel mogelijkheden om je via STER te richten op gezinnen", voegt de verkooporganisatie toe. Wat deze mogelijkheden feitelijk zijn, houdt STER in het midden.

    NPOpublieke omroepNPO 3ZappZappelinreclametvtelevisie

    Reacties

  1. TV-TIP Kopen of Slopen

    Kopen of Slopen
    RTL 4 om 20:30 uur
    Ahmed en Maaike hebben flink wat woonwensen op hun verlanglijstje staan, maar met twee kinderen en een klap speelgoed is het in de Vianense 23-onder-een-kapper van het stel nu al flink behelpen. Er is niet eens ruimte voor Ahmeds computer, laat staan voor de door Maaike zo gewenste gezinsuitbreiding. Maar ja, de boel verbouwen is ook zo wat. Terwijl Britta tóch haar schetsboek uit de kast pakt, gaat Alex op zoek naar een woning met meer ruimte. Maar vindt hij die ook binnen de negentig dagen?

    TV-TIP Juno

    Juno
    Paramount Network om 20:30 uur
    Terwijl haar klasgenoten zich bezighouden met typische puberdingen, heeft Juno (Elliot Page) iets anders aan haar hoofd: ze is zwanger. Ze besluit haar kind ter adoptie af te staan en gaat op zoek naar geschikte ouders. Die lijkt ze gevonden te hebben in Vanessa en Mark, maar voor Juno de knoop doorhakt, wil ze hen beter leren kennen.

    Interview

    • *

      Leo Blokhuis

      Top 2000 Quiz

      Het was het jaar waarin Coldplay definitief doorbrak, het internet ontplofte, maar ook de onzekerheid of er nog wel leven zou zijn na 2000. Het jaar 1999 herinnert fans van NPO Radio 2 echter nog aan iets heel ánders, namelijk aan de start van de Top 2000.
      Reacties0 reactie(s)