Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    T-Mobile Thuis lost storing tv en internet snel op

    T-Mobile heeft een storing bij de vaste Thuis-diensten relatief snel opgelost. Een deel van de meer dan 600.000 abonnees kon enkele uren geen enkele dienst gebruiken.
    Jarco Kriek
    30 november 2020
    comments 0
    T-Mobile Thuis lost storing tv en internet snel op

    De storing bij T-Mobile Thuis begon vanmorgen rond 09.00 uur. Door een DNS-probleem kon een deel van de Nederlanders die bij T-Mobile een abonnement voor vaste diensten kopen niet van tv, internet en telefoon gebruikmaken. De storing was rond 13.30 uur verholpen. Hoeveel klanten van T-Mobile Thuis last hebben gehad van de storing is niet duidelijk. De storing kwam verspreid over Nederland voor, maar niet iedere klant van het telecombedrijf had er last van.

     

    Modem herstarten

    T-Mobile adviseert via het eigen gebruikersforum aan klanten die nog steeds problemen ondervinden het internetmodem voor korte tijd van het stroom te halen. Hierdoor start het apparaat opnieuw op en zouden de DNS-problemen verholpen moeten zijn.

    T-MobileT-Mobile Thuisstoringtvtelevisieinternetbellentelefoontelefoniemodeminternetmodem

    Reacties