1. Nieuws

    Tour de Jour trekt steeds meer kijkers

    Het dagelijkse televisieprogramma Tour de Jour dat RTL 7 rond het wielerfestijn Tour de France maakt trekt steeds meer kijkers. Het concept van Tour de Jour is gelijk aan die van het populaire voetbalprogramma Voetbal International.
    Jarco Kriek
    14 juli 2011
    comments 0
    Tour de Jour trekt steeds meer kijkers

    Het dagelijkse televisieprogramma Tour de Jour dat RTL 7 rond het wielerfestijn Tour de France maakt trekt steeds meer kijkers. Het concept van Tour de Jour is gelijk aan die van het populaire voetbalprogramma Voetbal International.

    In Tour de Jour ontvangen Wilfred Gene en zijn vaste gasten Danny Nelissen en Gert Jacobs dagelijks twee gasten aan tafel. Tijdens het programma worden alle feiten over de die dag gereden etappe in Tour de France besproken en ook wordt naar de aankomende etappe gekeken. Dit naast diverse – gesponsorde – onderdelen in het programma en de virtuele beklimming van de Alpe d’Huzes door een bekende Nederlander waarmee geld voor de strijd tegen de ziekte kanker te verdienen is.

    Het aantal kijkers dat naar Tour de Jour kijkt stijgt elke keer weer. Werd afgelopen zondag het eerste kijkcijferrecord met 505.000 kijkers behaald is dat gisteren naar 644.000 gestegen. Daarmee behaalt Tour de Jour nog slechts net mindere kijkcijfers dat het RTL 7-voetbalprogramma Voetbal International weet te scoren. In de doelgroep van RTL 7 – mannen tussen de 20 en 49 jaar – scoorde Tour de Jour daarmee een marktaandeel van 18,5 procent. 

    Tour de JourRTL 7Voetbal InternationalTour de France

    Reacties

  1. TV-TIP Volle zalen

    Volle zalen
    NPO 2 om 20:25 uur
    Majd Mardo (29) vluchtte met zijn ouders en zijn zus uit Syrië. Heel wat hobbels later speelt hij in het veelgeprezen Een klein leven. Marco bezoekt met Cornald Maas plekken uit zijn jeugd.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BOHEMIAN RHAPSODY

      Bohemian Rhapsody is een ode aan Queen, de muziek en hun uitzonderlijke zanger Freddie Mercury. De film volgt de snelle opkomst van de band aan de hand van hun iconische liedjes en revolutionaire geluid. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor dit muziekdrama weggeven, met daarin een t-shirt, een plectrum en een zonnebril en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Brard & Jekel: VetGelukkig?!

    Brard & Jekel: VetGelukkig?!
    NPO 3 om 20:25 uur
    Patty Brard en Diederik Jewel weten allebei wat het is om te strijden tegen overgewicht. Zij onderzoeken vanuit hun persoonlijke ervaring de wetenschappelijke en culturele kanten van overgewicht.