1. Nieuws

    Tv-avond gedomineerd door vliegramp Tripoli

    Er is gisteravond vooral veel naar nieuws en actualiteitenprogramma's gekeken, naar aanleiding van de vliegramp in Tripoli waarbij veel Nederlanders zijn omgekomen.
    13 mei 2010
    comments 0
    Tv-avond gedomineerd door vliegramp Tripoli
    Er is gisteravond vooral veel naar nieuws en actualiteitenprogramma's gekeken, naar aanleiding van de vliegramp in Tripoli waarbij veel Nederlanders zijn omgekomen.

    De NOS Journaals van 20.00 en 18.00 uur staan bovenaan met respectievelijk 1.787.000 en 1.399.000 kijkers. Daarna komt Hart van Nederland met 1.270.000 kijkers, Half Acht Nieuws van RTL met 1.205.000 en Eenvandaag met 1.203.000 belangstellenden.

    Het late Journaal werd ook nog goed bekeken: 971.000 mensen stemden daar op af. Pauw & Witteman trok ruim 1,1 miljoen kijkers en DWDD kwam ruim boven de miljoen. Daartussenin staat de Europa League voetbalfinale tussen Atletico Madrid en Fulham met bijna 1,1 miljoen kijkers.

    Bron: Stichting Kijkonderzoek.

    vliegrampTripoliNederlandersnieuwsactualiteitenkijkers

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.