1. Nieuws

    UPC voert strijd tegen glasvezel op

    Na Ziggo gaat nu ook UPC met gerichte acties proberen klanten die de intentie hebben om naar glasvezel overstappende klanten te behouden.
    Jarco Kriek
    27 juli 2013
    comments 0
    UPC voert strijd tegen glasvezel op

    Na Ziggo gaat nu ook UPC met gerichte acties proberen klanten die de intentie hebben om naar glasvezel overstappende klanten te behouden. Dat meldt Eindhoven Dichtbij.

    In Eindhoven wordt binnenkort in meer gebieden een glasvezelnetwerk van Reggefiber aangelegd. Reggefiber besloot hiertoe nadat meer dan dertig procent van de aansluitingen in dit gebied - via het afnemen van een abonnement - heeft aangegeven deze actief te gaan gebruiken. UPC is in Eindhoven ook een actieve campagne tegen glasvezel begonnen zoals Ziggo dit wel in onder meer in het westen van het land en Tilburg heeft gedaan.

    Zak popcorn van UPC

    Glasvezel-serviceproviders verkopen in regio’s waar nieuwe glasvezelnetwerken van Reggefiber wordt aangelegd huis-aan-huis abonnementen. Daarbij hoopt men met aanlokkelijke aanbiedingen direct abonnementen te verkopen. Het is raadzaam om alle informatie eerst goed door te lezen en wellicht ook even te wachten. Kabelbedrijven komen namelijk steeds vaker met tegenacties waarbij men nog meer voordeel als de glasvezel-serviceprovider kan krijgen. Het verschil kan in sommige gevallen wel tot negentig euro per jaar oplopen. In Eindhoven heeft UPC met een gerichte huis-aan-huis actie de klant op een ludieke manier met een zak popcorn benaderd om het ijs te breken. Daarna volgde een aanbieding op de UPC-klant proberen te weerhouden om naar glasvezel over te stappen.

    UPC. EindhovenglasvezelkabelZiggoReggefiberKPNTelfort

    Reacties

  1. TV-TIP Volle zalen

    Volle zalen
    NPO 2 om 20:25 uur
    Majd Mardo (29) vluchtte met zijn ouders en zijn zus uit Syrië. Heel wat hobbels later speelt hij in het veelgeprezen Een klein leven. Marco bezoekt met Cornald Maas plekken uit zijn jeugd.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET BOHEMIAN RHAPSODY

      Bohemian Rhapsody is een ode aan Queen, de muziek en hun uitzonderlijke zanger Freddie Mercury. De film volgt de snelle opkomst van de band aan de hand van hun iconische liedjes en revolutionaire geluid. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor dit muziekdrama weggeven, met daarin een t-shirt, een plectrum en een zonnebril en natuurlijk twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Brard & Jekel: VetGelukkig?!

    Brard & Jekel: VetGelukkig?!
    NPO 3 om 20:25 uur
    Patty Brard en Diederik Jewel weten allebei wat het is om te strijden tegen overgewicht. Zij onderzoeken vanuit hun persoonlijke ervaring de wetenschappelijke en culturele kanten van overgewicht.