1. Nieuws

    UPC volgt Ziggo in mobiel bellen

    UPC gaat als tweede kabelbedrijf in Nederland mobiele telefoonabonnementen verkopen. Het volgt hiermee Ziggo die al langere tijd soortgelijke abonnementen in het dienstaanbod heeft.
    Jarco Kriek
    22 oktober 2014
    comments 4
    UPC volgt Ziggo in mobiel bellen

    UPC gaat als tweede kabelbedrijf in Nederland mobiele telefoonabonnementen verkopen. Het volgt hiermee Ziggo die al langere tijd soortgelijke abonnementen in het dienstaanbod heeft.

    UPC Mobiel biedt drie sim-only abonnementen met een relatief grote databundel. Nieuw voor de Nederlandse markt is dat het mobiele abonnement met anderen gedeeld kan worden. Het is voor UPC een belangrijke stap om buitenhuis aan klanten diensten te kunnen aanbieden. Naast mobiel internet kan men met UPC Mobiel ook gebruikmaken van de meer dan vijfhonderdduizend Wifispots van het kabelbedrijf. In de toekomst wordt dit aantal naar bijna twee miljoen uitgebreid wanneer overname van Ziggo door UPC-moederbedrijf Liberty Global is afgerond en de fusie tussen beide kabelbedrijven meer vorm gaat krijgen waardoor gelijke diensten met elkaar gecombineerd kunnen worden. Ziggo heeft op dit moment meer dan 1,2 miljoen actieve Wifispots.

    Maandelijks opzegbaar

    De drie sim-only abonnementen van UPC Mobiel zijn maandelijks opzegbaar. Het delen van de bundel in het abonnement met anderen kan voor 10 euro per maand per simkaart. Maximaal kunnen vier extra simkaarten aan één abonnement gekoppeld worden. UPC biedt van andere telecomaanbieders overstappende klanten de mogelijkheid om het bestaande nummer naar het UPC Mobiel-abonnement mee te nemen. Het afrekenen van telefoongesprekken geschiedt per seconde.

    Drie abonnementen

    Er zijn drie abonnementen verkrijgbaar: Basis, Meer en Eindeloos. Het basisabonnement kost €12,50 per maand. Hiervoor krijgen klanten 100 belminuten, 300 MB aan data en gratis SMS. Voor €20,- per maand biedt het abonnement ‘Meer’ 400 belminuten, 1500 MB data en gratis SMS. Met het abonnement ‘Eindeloos’ kunnen klanten voor €35,- per maand onbeperkt bellen, gebruik maken van 4000 MB data en gratis SMS. UPC introduceert de dienst gefaseerd om tevredenheid onder klanten te waarborgen en ervoor te zorgen dat de dienst zo optimaal mogelijk wordt ingevoerd. In eerste instantie wordt UPC Mobiel alleen aan een geselecteerde groep klanten aangeboden. Later dit jaar wordt UPC Mobiel beschikbaar voor alle UPC-klanten.

    Altijd en overal

    Hans Blom, Directeur Sales en Marketing, UPC Nederland: "De introductie van UPC Mobiel past in de strategie van UPC om onze klanten altijd en overal te laten genieten van al onze diensten. Met de introductie van Mobiel zetten we daarin een volgende belangrijke stap. We spelen in op de wens om alles bij één aanbieder af te nemen en één factuur te ontvangen. Onze klanten hebben de keuze uit eenvoudige abonnementen met veel data en kunnen deze delen met bijvoorbeeld familieleden. Dit past binnen onze filosofie onze klanten iedere dag meer te bieden."

    UPCZiggoLiberty GlobalUPC MobielZiggo Mobielwifiwifispotshotspothotspotsinternetdraadloosrouterbeveiligingveilig

    Reacties

  1. TV-TIP Hunted

    Hunted
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het derde seizoen alweer van Hunted. Veertien mensen proberen van de radar te verdwijnen en dat 500 uur vol te houden. Iets wat elk jaar lastiger lijkt te worden. In het eerste seizoen lukte het marinier (logisch) Evert, vorig seizoen slaagde student (logisch) Omar.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE GIRL IN THE SPIDERS WEB

      Lisbeth Salander, het bekende personage uit de populaire Millennium-boeken, keert terug in The Girl in the Spider’s Web. Het is de eerste verfilming van de bestseller. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze dramathriller weggeven, met daarin het boek (filmeditie) en twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Holland's Next Top Model

    Holland's Next Top Model
    RTL 5 om 20:30 uur
    Er is licht aan het eind van de tunnel voor de finalisten van HNTM. De finale is aangebroken en wordt dit jaar in de Utrechtse Nicolaïkerk gehouden. De kandidaten lopen meerdere runs in kleding van vier aanstormende Nederlandse ontwerptalenten. Het 250 man tellende publiek bevat grote namen uit de fashionwereld.