1. Nieuws

    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.
    Jarco Kriek
    25 september 2013
    comments 0
    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.

    De eerste tv-commercial wordt op 25 september op Nederlandse tv-zenders uitgezonden. Het is de eerste van vier verschillende tv-commercials waarin ook dit keer acteur en presentator Johnny de Mol de hoofdrol speelt. UPC introduceerde op 4 september haar nieuwe Alles-in-1-pakketten waarbij in de standaard-variant voor vijftig euro per maand vijftien HD-kanalen en kabelinternet met een snelheid van 120 Mbps wordt aangeboden. Doel van de campagne is voor UPC om de positie als marktleider in de Alles-in-1-markt te verstevigen.

    UPC claimt beste aanbod

    Hans Blom, Directeur Marketing en Sales bij UPC Nederland: "We willen ondubbelzinnig aantonen dat UPC het beste aanbod in de markt heeft. We vergelijken daarom onze pakketten met die van onze belangrijkste concurrenten. In de eerste twee fasen richten we ons op bewustwording en het creëren van voorkeur voor onze pakketten. In de laatste fase ligt het accent op het creëren van actie bij de consument." Naast tv-commercials behelst de nieuwe UPC reclamecampagne ook online-, print- en abri-publicaties.

    UPCUPC NederlandAlles-in-1triple playtelefooninternettelevisietvJohnny de MolreclameabonnementHDHDTV

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTJES GOOD BOYS

      Wat kan er wel allemaal niet fout gaan op één dag? De makers van Superbad, Bad Neighbours en Sausage Party komen met het originele Good Boys. Als hij wordt uitgenodigd voor zijn eerste feestje raakt de twaalfjarige Max in paniek omdat hij niet weet hoe je moet zoenen. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP Uit mijn keuken

    Uit mijn keuken
    NPO 1 om 19:05 uur
    Neem een flinke snuif van het Net 5-programma Smaken Verschillen en top dat af met een Bed & Breakfast-sausje: in dit nieuwe Omroep MAX-programma kauwen vijf koppels elke werkdag een lekker maaltje weg in elkaars huiskamerrestaurant. De Drentse Hélène en Gerrit bijten het spits af met een mediterraan vijfgangendiner. Vallen hun kookkunsten wel in de smaak?

    TV-TIP First dates Ireland

    First dates Ireland
    NPO 3 om 19:25 uur
    Soms spatten de vonken ervan af, regelmatig wil je achter je bank kruipen van plaatsvervangende schaamte: First Dates is onweerstaanbaar herkenbaar en vermoedelijk daarom zo’n succes. Wereldwijd. Want terwijl het ooit begon in de U. S. of A., is het inmiddels in ruim twintig landen te zien. Ook in Ierland, waar maître Mateo en barman Ethan de scepter zwaaien.

    Interview

    • *

      Frans Bauer

      The Voice Senior

      Geer & Goor verlieten met gierende banden hun stoel in The Voice Senior. Enter Frans Bauer als vierde coach naast Marco Borsato, Ilse DeLange en Angela Groothuizen.
      Reacties0 reactie(s)