1. Nieuws

    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.
    Jarco Kriek
    25 september 2013
    comments 0
    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.

    De eerste tv-commercial wordt op 25 september op Nederlandse tv-zenders uitgezonden. Het is de eerste van vier verschillende tv-commercials waarin ook dit keer acteur en presentator Johnny de Mol de hoofdrol speelt. UPC introduceerde op 4 september haar nieuwe Alles-in-1-pakketten waarbij in de standaard-variant voor vijftig euro per maand vijftien HD-kanalen en kabelinternet met een snelheid van 120 Mbps wordt aangeboden. Doel van de campagne is voor UPC om de positie als marktleider in de Alles-in-1-markt te verstevigen.

    UPC claimt beste aanbod

    Hans Blom, Directeur Marketing en Sales bij UPC Nederland: "We willen ondubbelzinnig aantonen dat UPC het beste aanbod in de markt heeft. We vergelijken daarom onze pakketten met die van onze belangrijkste concurrenten. In de eerste twee fasen richten we ons op bewustwording en het creëren van voorkeur voor onze pakketten. In de laatste fase ligt het accent op het creëren van actie bij de consument." Naast tv-commercials behelst de nieuwe UPC reclamecampagne ook online-, print- en abri-publicaties.

    UPCUPC NederlandAlles-in-1triple playtelefooninternettelevisietvJohnny de MolreclameabonnementHDHDTV

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • Fleabag

      Win het tweede seizoen Fleabag

      In het tweede seizoen van deze topkomedie lijkt Fleabag meer op haar gemak met zichzelf en haar nieuwe, bruisende café. Maar haar dysfunctionele familie zorgt voor onrust én ze ontmoet een katholieke priester die haar leven op zijn kop zet. Totaal TV mag bij lumiereseries.com vijf streamstarts voor het tweede seizoen weggeven.

    TV-TIP Goede tijden, slechte tijden

    Goede tijden, slechte tijden
    RTL Lounge om 08:00 uur
    Vanwege het coronavirus werden de opnames stilgelegd en daarom eindigt dit seizoen van GTST iets eerder en is er géén traditionele zomercliffhanger.

    TV-TIP 3Doc: De wereld aan je voeten

    3Doc: De wereld aan je voeten
    NPO 3 om 20:55 uur
    Michiel van Erop volgde acht jaar lang een groep kinderen en nu ze achttien zijn, kijken ze terug op de gebeurtenissen van de afgelopen jaren.

    Interview

    • Elisabeth Moss The Handmaid's Tale

      Elisabeth Moss

      The Handmaid’s Tale

      De met vijf Emmy’s bekroonde dramaserie The Handmaid’s Tale is vanaf 8 juni voor het eerst ‘op tv’ bij FOX. Voorheen was de serie alleen on demand te zien. Een gesprek met hoofdrolspeelster Elisabeth Moss.
      Reacties0 reactie(s)