1. Nieuws

    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.
    Jarco Kriek
    25 september 2013
    comments 0
    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.

    De eerste tv-commercial wordt op 25 september op Nederlandse tv-zenders uitgezonden. Het is de eerste van vier verschillende tv-commercials waarin ook dit keer acteur en presentator Johnny de Mol de hoofdrol speelt. UPC introduceerde op 4 september haar nieuwe Alles-in-1-pakketten waarbij in de standaard-variant voor vijftig euro per maand vijftien HD-kanalen en kabelinternet met een snelheid van 120 Mbps wordt aangeboden. Doel van de campagne is voor UPC om de positie als marktleider in de Alles-in-1-markt te verstevigen.

    UPC claimt beste aanbod

    Hans Blom, Directeur Marketing en Sales bij UPC Nederland: "We willen ondubbelzinnig aantonen dat UPC het beste aanbod in de markt heeft. We vergelijken daarom onze pakketten met die van onze belangrijkste concurrenten. In de eerste twee fasen richten we ons op bewustwording en het creëren van voorkeur voor onze pakketten. In de laatste fase ligt het accent op het creëren van actie bij de consument." Naast tv-commercials behelst de nieuwe UPC reclamecampagne ook online-, print- en abri-publicaties.

    UPCUPC NederlandAlles-in-1triple playtelefooninternettelevisietvJohnny de MolreclameabonnementHDHDTV

    Reacties

  1. TV-TIP WK voetbal: Portugal - Marokko

    WK voetbal: Portugal - Marokko
    NPO 1 om 13:50 uur
    Hakim Ziyech speelt het WK voor Marokko, maar ook een beetje voor zichzelf. Hoe beter hij speelt, hoe groter de club is die hem zal overnemen van Ajax. Vanmiddag kan de middenvelder zijn borst natmaken. Europees kampioen Portugal is de tweede tegenstander van de Marokkanen in poule B.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN ADRIFT + BOEK

      Tami en Richard zeilen over de Stille Oceaan. De klus die ze hebben aangenomen, lijkt op een perfecte vakantie. Totdat het noodlot toeslaat en ze terechtkomen in een orkaan. Deze avonturenfilm draait vanaf 5 juli in de bioscoop: Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes weggeven, plus het boek waarop de film gebaseerd is.

    TV-TIP Plastic China

    Plastic China
    National Geographic Channel om 20:00 uur
    Pen en zijn dochter Yi Jie wonen in een recyclingfabriek. Daar stinkt het, komt amper geld binnen en is geen opleiding te vinden voor Yi Jie. Een portret van hoop, armoede en ambitie. Ze zijn niet van plastic, maar ook niet van steen.