1. Nieuws

    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.
    Jarco Kriek
    25 september 2013
    comments 0
    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.

    De eerste tv-commercial wordt op 25 september op Nederlandse tv-zenders uitgezonden. Het is de eerste van vier verschillende tv-commercials waarin ook dit keer acteur en presentator Johnny de Mol de hoofdrol speelt. UPC introduceerde op 4 september haar nieuwe Alles-in-1-pakketten waarbij in de standaard-variant voor vijftig euro per maand vijftien HD-kanalen en kabelinternet met een snelheid van 120 Mbps wordt aangeboden. Doel van de campagne is voor UPC om de positie als marktleider in de Alles-in-1-markt te verstevigen.

    UPC claimt beste aanbod

    Hans Blom, Directeur Marketing en Sales bij UPC Nederland: "We willen ondubbelzinnig aantonen dat UPC het beste aanbod in de markt heeft. We vergelijken daarom onze pakketten met die van onze belangrijkste concurrenten. In de eerste twee fasen richten we ons op bewustwording en het creëren van voorkeur voor onze pakketten. In de laatste fase ligt het accent op het creëren van actie bij de consument." Naast tv-commercials behelst de nieuwe UPC reclamecampagne ook online-, print- en abri-publicaties.

    UPCUPC NederlandAlles-in-1triple playtelefooninternettelevisietvJohnny de MolreclameabonnementHDHDTV

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN FIGHTING WITH MY FAMILY

      Fighting with My Family is gebaseerd op het waargebeurde verhaal van de succesvolle WWE-worstelaar Paige. Wanneer zij en haar broer Zak de kans krijgen om auditie te doen voor WWE (World Wrestling Entertainment), grijpen ze deze unieke kans om hun stoutste dromen werkelijkheid te laten worden. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaarten voor deze dramafilm weggeven.

    TV-TIP Made in Italy with Silvia Colloca

    Made in Italy with Silvia Colloca
    24Kitchen om 18:30 uur
    Als ze ergens koken tot een kunst weten te verheffen, dan is het wel in Italië. Silvia Colloca reist dan ook door eigen land op zoek naar de beste keukenadresjes, om daar vervolgens de meest verfijnde recepten te ontrafelen.

    TV-TIP Reizen Waes

    Reizen Waes
    NPO 3 om 20:25 uur
    Tom Waes is nog steeds in Oekraïne. Hij heeft Tsjernobyl overleefd en trekt dit keer naar het oorlogsgebied in het oosten van het land. Daar staan het Oekraïense leger en Russisch gezinde separatisten tegenover elkaar aan de frontlijn. Ondanks een wapenstilstand wordt er nog elke dag heen en weer geschoten.

    Interview

    • *

      Olav Mol

      Formule 1

      Met een tegensputterende Renault-motor kon Max Verstappen geen gooi naar de wereldtitel doen. Brengt zijn nieuwe Honda daar verandering in?
      Reacties0 reactie(s)