1. Nieuws

    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.
    Jarco Kriek
    25 september 2013
    comments 0
    UPC wijst op meerwaarde en eenvoud pakketten

    UPC begint met een grote reclamecampagne waarin de consument op de meerwaarde en eenvoud van de vernieuwde Alles-in-1-pakketten wordt gewezen.

    De eerste tv-commercial wordt op 25 september op Nederlandse tv-zenders uitgezonden. Het is de eerste van vier verschillende tv-commercials waarin ook dit keer acteur en presentator Johnny de Mol de hoofdrol speelt. UPC introduceerde op 4 september haar nieuwe Alles-in-1-pakketten waarbij in de standaard-variant voor vijftig euro per maand vijftien HD-kanalen en kabelinternet met een snelheid van 120 Mbps wordt aangeboden. Doel van de campagne is voor UPC om de positie als marktleider in de Alles-in-1-markt te verstevigen.

    UPC claimt beste aanbod

    Hans Blom, Directeur Marketing en Sales bij UPC Nederland: "We willen ondubbelzinnig aantonen dat UPC het beste aanbod in de markt heeft. We vergelijken daarom onze pakketten met die van onze belangrijkste concurrenten. In de eerste twee fasen richten we ons op bewustwording en het creëren van voorkeur voor onze pakketten. In de laatste fase ligt het accent op het creëren van actie bij de consument." Naast tv-commercials behelst de nieuwe UPC reclamecampagne ook online-, print- en abri-publicaties.

    UPCUPC NederlandAlles-in-1triple playtelefooninternettelevisietvJohnny de MolreclameabonnementHDHDTV

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET LAST CHRISTMAS

      De jonge, losbandige en soms wat humeurige Kate (Emilia Clarke) is niet tevreden over haar leven. Tom lijkt te mooi om waar te zijn als hij haar leven komt binnenlopen en door de muur die Kate om zich heen gebouwd heeft heen breekt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket van deze romantische komedie weggeven, met daarin een tas en natuurlijk twee kaartjes voor de film.

    TV-TIP NASA's Unexplained Files

    NASA's Unexplained Files
    Discovery om 20:00 uur
    Ruimtevaartorganisatie NASA deed een poging om met dolfijnen te praten en volgens experts kunnen we straks ook met aliens communiceren.

    TV-TIP Na ons de zondvloed

    Na ons de zondvloed
    NPO 2 om 20:15 uur
    Als het ijs smelt en het zeewater stijgt, zullen heel wat steden onder water lopen. Fotojournalist Kadir van Lohuizen bezoekt deze plekken.

    Interview

    • *

      Daniel Mays

      Temple

      Mark Strong, Carice van Houten en Daniel Mays runnen in de BBC First-serie Temple een illegale, ondergrondse medische kliniek.
      Reacties0 reactie(s)