1. Nieuws

    UPC zet aanval op Interactieve TV in

    Met een nieuwe Alles-in-1 pakketstructuur zet UPC de aanval op aanbieders van Interactieve TV via DSL- en glasvezelnetwerken in.
    Jarco Kriek
    4 september 2013
    comments 0
    UPC zet aanval op Interactieve TV in

    Met een nieuwe Alles-in-1 pakketstructuur zet UPC de aanval op aanbieders van Interactieve TV via DSL- en glasvezelnetwerken in. De nieuwe Alles-in-1 pakketten zijn vanaf 4 september verkrijgbaar.

    UPC-directeur Marketing en Sales Hans Blom laat Totaal TV weten dat het kabelbedrijf bij de strijd om de Alles-in-1 abonnee van eigen keuze en kracht uitgaat. Blom benadrukt dat UPC bij Alles-in-1 pakketten meer internetsnelheid en HD-zenders dan concurrenten in het UPC verzorgingsgebied biedt. Alleen in gevallen waarbij via glasvezel van internet, tv en telefoon gebruik wordt gemaakt, moet UPC in het vergelijkende aanbod in dezelfde prijsklasse de concurrentie met internet uploadsnelheid het hoofd bieden. UPC heeft met 120 Mbps internet downloadsnelheid wel de nieuwe standaard voor Alles-in-1 abonnementen in de prijsklasse rond vijftig euro per maand gesteld. Hierbij levert UPC ook een digitaal zenderpakket van zeventig tv-kanalen – waarvan vijftien in HD-kwaliteit, een analoog zenderaanbod van rond de dertig zenders en telefoondiensten.

    Interactieve TV zet kabelmarkt op scherp

    Met het nieuwe Alles-in-1 Standaard Power-abonnement biedt UPC op dit moment in vergelijking met aanbieders van soortgelijke Alles-in-1 pakketten via DSL- en glasvezelnetwerken meer en snellere diensten. Net als Ziggo wil UPC de leegloop van bestaande abonnees stoppen en voor aanwas van nieuwe abonnees zorgen. Nieuwe abonnees kunnen alleen nog voor de nieuwe Alles-in-1 pakketten kiezen. Bestaande abonnees krijgen de keuze om het huidige abonnement naar één van de nieuwe pakketten om te zetten. Het is aan te bevelen om goed naar de verschillen te kijken en een berekening van het abonnement te maken. Zo kost het maandelijks abonnement in veel gevallen minder, maar heeft een deel van de abonnees bij het huidige Alles-in-1 abonnement ook toegang tot diensten waarvoor bij de nieuwe abonnementen via aanvullende abonnementen extra betaald moet worden. Voorbeelden zijn de tv-kanalen van betaalzender Film1, en mogelijk anders telefoonabonnement en de Horizon mediabox. Verder is er in vrijwel alle gevallen bij de nieuwe Alles-in-abonnementen sprake van een lagere uploadsnelheid.

    UPCUPC NederlandAlles-In-1StandaardPowerExtra PowerExtreme PowerinternetsnelheidglasvezelInteractieve TVDSLADSLVDSLKPNReggefiberGlashart MediaTelfortOnlinekabel

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN DOWNTON ABBEY

      De bekende acteurs uit de populaire televisieserie over de Britse familie Crawley en hun bedienden keren terug voor de film. De succesvolle serie werd bekroond met onder andere drie Golden Globe Awards en vijftien Emmy Awards. Totaal TV mag vijf keer twee bioscoopkaartjes voor deze dramafilm weggeven.

    TV-TIP Mamma Mia!

    Mamma Mia!
    Net5 om 20:30 uur
    Donna, een onafhankelijke, single moeder heeft een hotelletje op een idyllisch Grieks eiland. Ze staat op het punt om Sophie, de pittige dochter die ze alleen heeft grootgebracht, los te laten. Sophie wil echter weten wie haar biologische vader is en heeft drie exen van haar moeder uitgenodigd, om uit te zoeken wie haar vader is.

    TV-TIP The Great British Bake Off

    The Great British Bake Off
    NPO 1 om 20:35 uur
    Je zou vanmiddag al kunnen spieken op een Britse website en vanavond kunnen roepen dat je aanvoelt dat (vul maar in) de finale gaat winnen. Maar je kunt beter zonder voorkennis naar deze zinderende finale kijken, waarin de laatste drie koekenbakkers in de weer gaan met donuts, pitabroodjes en een eetbaar dessertlandschap.

    Interview

    • *

      Bert van Leeuwen

      Mannen in het wild

      Eén op de vier mannen tussen de veertig en zestig heeft last van een midlifecrisis. In Mannen in het wild neemt Bert van Leeuwen zes van hen mee op reis.
      Reacties0 reactie(s)