1. Nieuws

    UPC zet aanval op Interactieve TV in

    Met een nieuwe Alles-in-1 pakketstructuur zet UPC de aanval op aanbieders van Interactieve TV via DSL- en glasvezelnetwerken in.
    Jarco Kriek
    4 september 2013
    comments 0
    UPC zet aanval op Interactieve TV in

    Met een nieuwe Alles-in-1 pakketstructuur zet UPC de aanval op aanbieders van Interactieve TV via DSL- en glasvezelnetwerken in. De nieuwe Alles-in-1 pakketten zijn vanaf 4 september verkrijgbaar.

    UPC-directeur Marketing en Sales Hans Blom laat Totaal TV weten dat het kabelbedrijf bij de strijd om de Alles-in-1 abonnee van eigen keuze en kracht uitgaat. Blom benadrukt dat UPC bij Alles-in-1 pakketten meer internetsnelheid en HD-zenders dan concurrenten in het UPC verzorgingsgebied biedt. Alleen in gevallen waarbij via glasvezel van internet, tv en telefoon gebruik wordt gemaakt, moet UPC in het vergelijkende aanbod in dezelfde prijsklasse de concurrentie met internet uploadsnelheid het hoofd bieden. UPC heeft met 120 Mbps internet downloadsnelheid wel de nieuwe standaard voor Alles-in-1 abonnementen in de prijsklasse rond vijftig euro per maand gesteld. Hierbij levert UPC ook een digitaal zenderpakket van zeventig tv-kanalen – waarvan vijftien in HD-kwaliteit, een analoog zenderaanbod van rond de dertig zenders en telefoondiensten.

    Interactieve TV zet kabelmarkt op scherp

    Met het nieuwe Alles-in-1 Standaard Power-abonnement biedt UPC op dit moment in vergelijking met aanbieders van soortgelijke Alles-in-1 pakketten via DSL- en glasvezelnetwerken meer en snellere diensten. Net als Ziggo wil UPC de leegloop van bestaande abonnees stoppen en voor aanwas van nieuwe abonnees zorgen. Nieuwe abonnees kunnen alleen nog voor de nieuwe Alles-in-1 pakketten kiezen. Bestaande abonnees krijgen de keuze om het huidige abonnement naar één van de nieuwe pakketten om te zetten. Het is aan te bevelen om goed naar de verschillen te kijken en een berekening van het abonnement te maken. Zo kost het maandelijks abonnement in veel gevallen minder, maar heeft een deel van de abonnees bij het huidige Alles-in-1 abonnement ook toegang tot diensten waarvoor bij de nieuwe abonnementen via aanvullende abonnementen extra betaald moet worden. Voorbeelden zijn de tv-kanalen van betaalzender Film1, en mogelijk anders telefoonabonnement en de Horizon mediabox. Verder is er in vrijwel alle gevallen bij de nieuwe Alles-in-abonnementen sprake van een lagere uploadsnelheid.

    UPCUPC NederlandAlles-In-1StandaardPowerExtra PowerExtreme PowerinternetsnelheidglasvezelInteractieve TVDSLADSLVDSLKPNReggefiberGlashart MediaTelfortOnlinekabel

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • *

      5X2 TICKETS ZIGGO F1 LIVE

      De Grand Prix van Oostenrijk is 30 juni niet alleen levensecht te volgen op de tribunes bij het circuit, maar ook voor duizenden fans in de Ziggo Dome. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor dit live evenement in de Ziggo Dome weggeven.

    TV-TIP Football - Women's World Cup

    Football - Women's World Cup
    NPO 1 om 17:50 uur
    Zo zien we Vivianne Miedema het liefst: juichend na een doelpunt. De spits is in vorm. Ze schoot haar club Arsenal hoogstpersoonlijk naar het kampioenschap met 22 goals in twintig wedstrijden. Dat zijn nog eens cijfers. Ga zo door in Oranje!

    TV-TIP Expeditie schoonmoeder

    Expeditie schoonmoeder
    TLC om 20:30 uur
    De flamboyante Kjeld heeft nu zeven jaar een relatie met Koen, de bescheiden zoon van Lucia. Kjeld en Lucia kunnen elkaar wel schieten, maar doen dat niet uit liefde voor Koen. Sterker nog: ze gaan met Patty Brard naar Thailand om aan hun relatie te werken. Komen de diva en de klaagmuur dichter bij elkaar?

    Interview

    • *

      Barry Atsma

      The Rook

      Ideale schoonzoon Barry Atsma speelt een enge creep in de internationale thrillerserie The Rook, over mensen met paranormale gaven.
      Reacties0 reactie(s)