Verbeterde klantenservice van Ziggo heeft last van kinderziektes

Ziggo Community Forum was jarenlang een belangrijk orgaan binnen de online klantenservice van Ziggo. In eerste instantie werd dit forum opgetuigd om klanten van het kabelbedrijf een plek te geven waar zij onderling problemen konden oplossen of met elkaar over verbeteringen te overleggen. In de afgelopen jaren heeft het forum een extra functionaliteit gekregen als officieel orgaan van Ziggo om over bijvoorbeeld storingen en vernieuwingen te communiceren.
Achteruitgang
Drie weken na de introductie van het vernieuwde Ziggo Community Forum blijkt dat het online klantenplatform te kampen heeft met diverse kinderziektes. Een belangrijke – en op het oude platform vlekkeloos werkende – optie is de directe toegang tot de meest recente berichten die op het forum zijn geplaatst. Op deze manier kon bijvoorbeeld direct gekeken worden of er bepaalde storingen zich op het netwerk voordeden of het actuele nieuws volgen wat op dat moment onder klanten van Ziggo speelde. Inderdaad kon. Want bij het huidige platform is deze mogelijkheid dan weliswaar aanwezig maar werkt niet naar behoren.
Meer Ziggo forums
Zo wordt bijvoorbeeld een antwoord dat meer dan twee weken geleden op het forum werd geplaatst als meest recente bericht weergegeven. Ziggo laat weten dat wordt gewerkt om de huidige kinderziektes bij het Ziggo Community Forum op te lossen. In de tussentijd is het niet officiële Ziggo Gebruikers Forum een meer overzichtelijke manier om het laatste nieuws bij het kabelbedrijf te volgen.