1. Nieuws

    VodafoneZiggo: Klantfocus moet sterker

    VodafoneZiggo-CEO Jeroen Hoencamp ziet het versterken van de klantfocus als een belangrijke taak. VodafoneZiggo is het bedrijf dat is ontstaan na de fusie van Vodafone Nederland en Ziggo.
    Jarco Kriek
    17 januari 2017
    comments 4
    VodafoneZiggo: Klantfocus moet sterker
    Foto ANP

    In een interview – dat op de internetsite van VodafoneZiggo is gepubliceerd – zegt Hoencamp dat bij bekendmaking van resultaten minder over omzet en winst gepraat moeten worden. In plaats hiervan moet de focus meer op klanttevredenheid en loyaliteit liggen. De klantbeleving van abonnees van Vodafone en Ziggo is voor de topman van VodafoneZiggo belangrijk. Als de klantenfocus sterker verbetert, is dat volgens de topman van VodafoneZiggo ook merkbaar in de financiële resultaten.

     

    Aanpassen producten

    Hoencamp wil naar aanleiding van marktonderzoeken producten en diensten van Vodafone en Ziggo in de toekomst gaan aanpassen. De topman verwacht dat op een bepaald moment het vaste en mobiele netwerk van Vodafone en Ziggo gaan samenkomen. Daardoor komt de weg vrij voor het gezamenlijk leveren van diensten en producten in bijvoorbeeld quad play-abonnementen.

    VodafoneZiggoVodafoneZiggoklanttevredenheidklantfocusabonneesklantenmobielvastnetwerkkabel4Gklantenservicekwartaalcijfersjaarcijfersquad play

    Reacties

  1. TV-TIP De mediawijsheidtest

    De mediawijsheidtest
    NPO 3 om 20:25 uur
    Filemon Wesselink en Sahil Amar Aïssa voelen bekende en onbekende Nederlanders aan de tand over mediawijsheid. Wat daarmee bedoeld wordt, is de impact van onze online samenleving. Hoeveel uur brengen we door in die digitale wereld, wat delen we allemaal en welke gevolgen heeft dat?

    Doe mee en win!

    • *

      5X BLU-RAY MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Tom Cruise is in deze spectaculaire actiefilm terug als Ethan Hunt. Samen met zijn IMF-team bevindt hij zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag de Blu-ray van Mission: Impossible – Fallout vijf keer weggeven.

    TV-TIP 2Doc IDFA primeur: Bellingcat - Truth in a Post-Truth World

    2Doc IDFA primeur: Bellingcat - Truth in a Post-Truth World
    NPO 2 om 20:25 uur
    Sinds die aardbeiblonde meneer aan de macht is in Amerika vliegen termen als 'fake news' je om de oren. Geld voor degelijke journalistiek is er te weinig en de nieuwsstroom zwelt maar aan. Gelukkig zijn er burgerinitiatieven als Bellingcat, die nieuwe methodes ontwikkelen om dichterbij de waarheid te komen.