Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo gaat klantenservice verbeteren

    Voor aanbieders van tv en internet wordt klantenservice via sociale media en internet steeds belangrijker. Ziggo investeert dan ook in het verbeteren van online klantenservice.
    Jarco Kriek
    16 january 2021
    comments 7
    Ziggo gaat klantenservice verbeteren
    Foto Getty Images

    Ziggo heeft al meer dan vijf jaar een eigen gebruikersforum. Op deze manier probeert de aanbieder op een snelle manier vragen van klanten te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Ziggo wil volgens eigen zeggen nog voor het einde van deze maand het eigen gebruikersforum Ziggo Community vernieuwen. Het gebruikersforum krijgt onder meer een nieuwe indeling. Wat in ieder geval niet verandert, is de aanwezigheid van medewerkers van het webcareteam van het kabelbedrijf.

     

    Opfrisbeurt Ziggo

    Een belangrijk onderdeel van de vernieuwingen bij het gebruikersforum is vindbaarheid van onderwerpen. De nieuwe indeling bestaat dan ook uit drie groepen: Support, Kennisgids en Ziggo Lab. Gedurende de werkzaamheden blijft het forum wel voor bezoekers bereikbaar. Ziggo waarschuwt wel dat gedurende twee dagen geen nieuwe berichten op het forum geplaatst kunnen worden. Leden van Ziggo Community worden persoonlijk en tijdig op de hoogte gebracht wanneer de werkzaamheden beginnen.

    ZiggoVodafoneZiggotvtelevisieinternetonlineklantenservicewebcare

    Reacties

  1. Interview

    • *

      Tom Waes

      Reizen Waes wereldsteden

      Alle vrouwen willen met hem trouwen, alle mannen willen hem zijn en alle kinderen willen hem worden. We hebben het over presentator Tom Waes. Wat is zijn geheim?
      Reacties0 reactie(s)