Ziggo gaat klantenservice verbeteren

Ziggo heeft al meer dan vijf jaar een eigen gebruikersforum. Op deze manier probeert de aanbieder op een snelle manier vragen van klanten te beantwoorden en eventuele problemen op te lossen. Ziggo wil volgens eigen zeggen nog voor het einde van deze maand het eigen gebruikersforum Ziggo Community vernieuwen. Het gebruikersforum krijgt onder meer een nieuwe indeling. Wat in ieder geval niet verandert, is de aanwezigheid van medewerkers van het webcareteam van het kabelbedrijf.
Opfrisbeurt Ziggo
Een belangrijk onderdeel van de vernieuwingen bij het gebruikersforum is vindbaarheid van onderwerpen. De nieuwe indeling bestaat dan ook uit drie groepen: Support, Kennisgids en Ziggo Lab. Gedurende de werkzaamheden blijft het forum wel voor bezoekers bereikbaar. Ziggo waarschuwt wel dat gedurende twee dagen geen nieuwe berichten op het forum geplaatst kunnen worden. Leden van Ziggo Community worden persoonlijk en tijdig op de hoogte gebracht wanneer de werkzaamheden beginnen.