Ziggo GO blijft probleemkind voor Ziggo: weer grote storing
De afgelopen maanden roept Ziggo GO onder een deel van de Ziggo-klanten negatieve gevoelens op vanwege diverse problemen, zoals het herhaaldelijk moeten inloggen bij gebruik en beeldproblemen. Het inlogprobleem doet zich vooral voor bij gebruikers van online mediaspelers en Smart TV-internettelevisies met het Android TV/Google TV besturingssysteem. De beeldproblemen worden daarnaast ook bij apparaten geconstateerd die werken op een ander besturingssysteem, zoals de iOS-systemen van Apple. VodafoneZiggo geeft aan Totaal TV aan dat er aan een oplossing van deze problemen wordt gewerkt, maar dat een verbetering (update) nog even op zich laat wachten.
Storing
Los van deze problemen viel Ziggo GO vrijdagavond ten prooi aan een andere storing. Hierdoor konden veel Ziggo-klanten gedurende enige tijd geen gebruikmaken van de online streamingdienst omdat er geen verbinding met het achterliggende netwerk gemaakt kon worden. Klanten kregen een storingsmelding in beeld en konden bijvoorbeeld niet live naar tv-zenders kijken of opgenomen programma’s terugzien. Ziggo laat via het eigen klant-helpt-klant community forum weten dat de storing inmiddels opgelost is.