[UPDATE] Ziggo lost storing Ziggo GO op
Ziggo blijft problemen ondervinden bij de onder klanten populaire online tv dienst Ziggo GO. Dit keer kan een deel van de klanten in het geheel geen gebruikmaken van Ziggo GO. Bij het openen van de applicatie komt de melding ‘geen toestemming je hebt een abonnement nodig om dit te bekijken’. Dit ondanks dat betreffende gebruikers een tv-abonnement bij Ziggo kopen.
Goedkoopste abonnement
Op diverse sociale media en op het eigen gebruikersforum melden klanten van het kabelbedrijf dat het kijken via Ziggo GO niet mogelijk is. Dit is zowel via tablet, smartphone en online mediaspeler (Apple TV, Android TV OS en Amazon Fire TV) het geval. Het merendeel van de Ziggo-klanten die melding van de storing maken, hebben alleen toegang tot het goedkoopste tv-abonnement DKTV. Ziggo laat aan Totaal TV weten dat de storing onderzocht wordt.
UPDATE: VodafoneZiggo-woordvoerder Hans den Heijer meldt aan Totaal TV dat deze storing in de vroege ochtend is opgelost.