Heb je zwart beeld bij Ziggo GO? Zo los je dit op
Bij het openen van de Ziggo GO-app wordt bij klanten die deze storing ondervinden alleen een zwart scherm zichtbaar. Een overzicht van tv-zenders of ander beschikbaar content wordt niet in beeld geprojecteerd. Ziggo stelt op het eigen gebruikersforum dat de storing bij hen bekend is. "We hebben het in onderzoek en werken hard aan een oplossing." Een tijdsindicatie wordt echter niet door het kabelbedrijf gegeven.
Android
Een woordvoerder van Ziggo laat aan Totaal TV weten dat alleen klanten die van een Android-toestel gebruikmaken mogelijk zwart beeld ondervinden. Kijken via onder meer pc of laptop via ziggogo.tv werkt probleemloos.
Update: De storing is opgelost. Het kan soms een aantal uren duren voordat je toestel de juiste settings heeft opgehaald. Je kunt ook meteen zelf de juiste settings ophalen door de cache op je toestel te legen of door in de Ziggo Go-app de taal van Nederlands naar Engels te wijzigen en dan direct weer terug te wijzigen naar Nederlands. Dit doe je onder instellingen/taal.