Ziggo hoogt welkomstbonus nieuwe klanten weer op
De markt van tv en internet is in Nederland dynamisch. Zeker nu in steeds meer gemeenten binnen het verzorgingsgebied van Ziggo glasvezelnetwerken actief zijn, is de concurrentiedruk voor het kabelbedrijf gegroeid. Via glasvezel leveren concurrenten als KPN, T-Mobile en Delta diensten die minimaal gelijkwaardig zijn. Zeker nu Nederlanders vaker naar een nieuwe provider overstappen, proberen providers nieuwe klanten met welkomstbonussen te lokken.
Meer korting
Nu de vakantieperiode tegen het einde loopt, heeft Ziggo de welkomstbonus verhoogd. Gedurende de vakantiemaanden gaf Ziggo nieuwe klanten die een abonnement met tv en internet namen drie maanden een korting van 50 procent op de basisabonnementskosten. Wie zich op dit moment als nieuwe klant meldt, kan een korting van 50 procent gedurende zes maanden tegemoet zien. Afhankelijk van het gekozen abonnement kan de korting oplopen richting de 300 euro.
Bestaande klanten
Het is overigens niet de hoogste welkomstbonus die Ziggo ooit heeft uitgekeerd. Zo gaf het kabelbedrijf in de afgelopen twaalf maanden gedurende meerdere perioden een jaar lang een korting van 50 procent op de basisabonnementskosten. Bestaande klanten kunnen niet profiteren van dergelijke hoge kortingen als hun contractvrije abonnement met een jaar wordt verlengd.