Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo lost problemen met Replay TV op Ziggo GO op

    Ziggo heeft het synchronisatieprobleem bij de terugkijkdienst Replay TV opgelost. Dit probleem was vooral bij online streamingdienst Ziggo GO, maar ook in mindere mate bij de Ziggo Mediabox XL zicht- en hoorbaar.
    Jarco Kriek
    15 november 2018
    comments 1
    Ziggo lost problemen met Replay TV op Ziggo GO op
    Foto ANP

    Ziggo-woordvoerder Hans den Heijer bevestigt aan Totaal TV dat het synchronisatieprobleem bij Replay TV op Ziggo GO is opgelost. "Het geluidsprobleem bevond zich in bepaalde opnames die geplaatst waren op Replay TV. Alle opnames die vanaf gisteren geplaatst zijn op Replay TV zijn wel goed", aldus Den Heijer.

     

    Replay TV

    Met Replay TV kunnen Ziggo-klanten tot zeven dagen terug eerder uitgezonden programma’s van vrijwel alle tv-zenders die onderdeel van het afgenomen tv-abonnement teruggekeken worden. Het oplossen van het synchronisatieprobleem wil niet zeggen dat vanaf nu alle programma’s die via Replay TV beschikbaar zijn zonder geluidsproblemen bekeken kunnen worden. Omdat de doorlooptijd van Replay TTV zeven dagen is, kan het geluidsprobleem pas over zes dagen definitief verholpen zijn.

    Reacties

  1. Interview

    • *

      Margreet Beetsma

      Editie NL

      Editie NL bestaat op 7 april 20 jaar. Presentatrice Margreet Beetsma (49) over het succes van het creatieve actualiteitenprogramma: “Wij kunnen van een hoopje modder een gebakje maken.”
      Reacties0 reactie(s)