Ziggo lost problemen met Ziggo GO deels op
De nieuwe update werd al verwacht omdat de updates van de bruikleendecoders Mediabox Next en Next Mini vaak enkele weken eerder komen dan de update voor Ziggo GO. Vooral Ziggo-klanten die een online mediaspeler of een Smart TV gebruiken met Android TV OS (Google TV) hadden te maken met een groot inlogprobleem. Hierdoor moesten zij vrijwel dagelijks opnieuw inloggen om de online tv-dienst te gebruiken. Dit zorgde voor een klachtenstroom op de sociale mediakanalen en het klant-helpt-klant community forum van het kabelbedrijf.
Wat zijn de verbeteringen?
De nieuwe update heeft versienummer 4.44.5618 meegekregen. Ziggo geeft op de eigen website een volledige omschrijving van alle vernieuwingen en opgeloste bugs in de nieuwe versie van Ziggo GO. In veel gevallen wordt de app automatisch van de nieuwe update voorzien. Als dit nog niet is gebeurd, kan de nieuwe versie handmatig in het apparaat geplaatst worden. Onderstaand een overzicht van de belangrijkste verbeteringen.
- Na een wijziging in de tv gids kan een programma weer direct bekeken worden.
- Spontaan uitloggen uit Ziggo GO is deels opgelost.
- Programma informatie laden in de EPG is verbeterd.
- Crashes van de Ziggo GO app op de iPad na 20 minuten is opgelost.
- Performance van de app is verbeterd.