Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo neemt klanten aan de hand met actieve voorlichting, informatie en een Experience

    Ziggo-klanten die deelnemen aan het klant-helpt-klant community forum kunnen zich aanmelden voor diverse informatiemomenten.
    Jarco Kriek
    30 januari 2025
    comments 4
    Ziggo neemt klanten aan de hand met actieve voorlichting, informatie en een Experience
    Foto Getty Images

    Ziggo probeert klanten duidelijk te maken dat diensten van het kabelbedrijf ruim voldoende zijn om aan de wensen van consumenten te voldoen. Ziggo heeft momenteel bij een groot deel van de Nederlandse consumenten een minder imago dan glasvezel. Om klanten te informeren en hierdoor mogelijk verlies van klanten te voorkomen organiseert Ziggo meerdere informatiemomenten die zowel online als fysiek bijgewoond kunnen worden.

     

    Niet iedereen

    Het aanmelden voor deze evenementen kan via het online forum van het kabelbedrijf. Ziggo beslist daarna welke klanten die zich hebben aangemeld deel kunnen nemen aan het betreffende informatiemoment. Er kan onder meer gekozen worden voor webinars, online meet-ups en de eens per jaar terugkerende Experience Day.

    ZiggoVodafoneZiggo

    Reacties