1. Nieuws

    Ziggo sponsor Europees evenement

    Ziggo heeft aangekondigd dat het als nationale en founding partner gaat samenwerken met StartupFest Europe 2016.
    Jarco Kriek
    20 november 2015
    comments 0
    Ziggo sponsor Europees evenement
    Foto: ANP

    Ziggo heeft aangekondigd dat het als nationale en founding partner gaat samenwerken met StartupFest Europe 2016. Dit vormt de kern van een grote innovatieweek die van 24 tot 28 mei 2016 in heel Nederland plaatsvindt.


    Tijdens de innovatieweek worden in het hele land evenementen georganiseerd waarbij het ontwikkelen en aantrekken van talent, het vinden van investeringen en het sluiten van deals met het bedrijfsleven centraal staan. De StartupFest evenementen worden georganiseerd door de Nederlandse ‘innovatie-hubs’ en valt samen met het Europees voorzitterschap van Nederland in de eerste helft van 2016. Innovatie is daarbij een van de hoofdthema’s. Dit festival is geïnitieerd door Jim Stolze (oprichter TedxAmsterdam) en Constantijn van Oranje (vice-president International Circle of Influencers StartupDelta). Het team van StartupDelta ondersteunt hen bij de organisatie, de coördinatie en communicatie van het event.

    Ziggo: ondernemerschap en innovatie belangrijk

    Baptiest Coopmans, CEO van Ziggo: "Het thema ondernemerschap en innovatie ligt Ziggo en moederbedrijf Liberty Global nauw aan het hart en is van groot belang voor onze klanten en onze communicatie- en entertainment business. We zijn trots op onze samenwerking met StartupFest en het programma voor 2016. Hiermee wordt veel aandacht gegeven aan start-ups en ondernemend Nederland. Het programma biedt start-ups veel mogelijkheden om hun kennis op het gebied van innovatie te vergroten, te netwerken en verder te groeien. De wisselwerking tussen het innovatieve & wendbare van start-ups en de slagkracht van grote bedrijven, zoals Ziggo is daarbij onmisbaar. We zien start-ups nadrukkelijk als de aanjagers van vernieuwing van zakelijk Nederland en als het midden- en kleinbedrijf - en zo mogelijk de grote bedrijven - van de toekomst."

    ZiggoStartupFestsponsorinnovatieweekinnovatieondernemerschapEuropaEuropees

    Reacties

  1. TV-TIP Keuringsdienst van Waarde

    Keuringsdienst van Waarde
    NPO 3 om 20:25 uur
    Het ene stuk vlees is het andere niet. Verpakkingen reppen tegenwoordig over het voer dat de koe at. Zo zijn er biefstukken uit Ierland met een unieke smaak door een dieet van gras. Maar in hetzelfde schap liggen Amerikaanse steaks die subliem smaken door een menu van granen. Maakt het wat uit wat de koe heeft gegeten? De Keuringsdienst van waarde zoekt het uit.

    Doe mee en win!

    • *

      5X2 KAARTEN WHAT MEN WANT

      Ali David is een sportagente die moet concurreren met haar mannelijke collega’s. Door een samenloop van omstandigheden kan ze ineens de gedachten van mannen horen. Met deze nieuwe gave is ze haar collega’s te slim af maar zet ze wel haar relaties, waaronder die met haar vriend, op het spel. Totaal TV mag vijf keer twee kaartjes voor deze komedie weggeven.

    TV-TIP The Great Wall

    The Great Wall
    SBS9 om 20:30 uur
    De Europese huursoldaat William is samen met zijn kompaan op zoek naar een krachtig wapen als ze gevangengenomen worden door het Chinese leger.

    Interview

    • *

      Miljuschka Witzenhausen

      Miljuschka in Japan

      In een poging de geheimen van de Japanse keuken te ontrafelen, waagde Miljuschka Witzenhausen zich aan extreem giftige en nog bewegende visgerechten.
      Reacties0 reactie(s)