Ziggo stelt EPG verbetersessies uit
Ziggo kampt al enige tijd met problemen bij de EPG. Zo is niet op alle apparaten alle programma-informatie beschikbaar. Een ander probleem is dat vanwege ontbrekende of niet correcte informatie binnen de EPG de functie serie linking (serie-opname) niet goed werkt. Hierdoor worden niet alle afleveringen van een ingestelde serie opgenomen. De problemen zorgen voor grote onvrede bij een deel van de klanten. Om de klachten en wensen van klanten aan te horen en om hen een kijkje achter de schermen te geven, had Ziggo twee ontmoetingssessies op de Tech Campus in Amsterdam gepland. Abonnees konden zich hiervoor inschrijven.
Corona
Ziggo laat nu via het eigen gebruikersforum weten dat beide EPG verbetersessies in de eerste weken van december voor onbepaalde tijd zijn uitgesteld. Ziggo gaat ervan uit dat de nu tot 4 december geldende coronamaatregelen worden verlengd. Dit leidt tot uitstel van de klantontmoetingen. Een nieuwe datum – waarvoor klanten zich voortijdig kunnen aanmelden – wordt op een later tijdstip bekendgemaakt.