Ziggo strooit met hoge kortingen en gratis streamingdiensten
De periode rond Black Friday is ieder jaar een goed moment om van tv- en internetprovider te veranderen. Bedrijven als Ziggo, KPN, Odido en Delta bieden nieuwe klanten in deze periode hogere kortingen aan. Dit jaar zet de trend door dat de hoogste kortingen alleen komen met een tweejarig abonnement. Voorheen werden vooral eenjarige abonnementen aangeboden. Providers proberen hiermee de overstapmomenten te verminderen.
Actie
Overstappen als nieuwe klant naar Ziggo loont rondom Black Friday. Bij een eenjarig abonnement geeft de provider een korting van 50 procent op de abonnementsprijs gedurende de helft van deze contractperiode. Als het abonnement voor een periode van twee jaar wordt afgesloten wordt ook de kortingsperiode verdubbeld, tot 12 maanden (een jaar). Ook kan bij het tweejarige abonnement worden gekozen voor een tegoedbon van 500 euro van webwinkel Bol.com.
Extraatje
Maar dit is nog niet alles. Bij de keuze voor een tweejarig abonnement biedt Ziggo nieuwe klanten ook nog een jaar gratis een streamingdienst naar keuze, of het Ziggo Sport Compleet-abonnement met Ziggo Sport Totaal en ESPN Compleet. Hieronder staan de keuzemogelijkheden van dit extraatje van Ziggo:
- Disney+ Premium (ter waarde van 13,99 euro per maand)
- Film1 (ter waarde van 9,95 euro per maand)
- HBO Max Standaard (ter waarde van 9,99 euro per maand)
- SkyShowtime (ter waarde van 8,99 euro per maand)
- Ziggo Sport Compleet (ter waarde van 22,95 euro per maand)