1. Nieuws

    Ziggo verkort kortingsperiode

    Ziggo heeft de periode verkort waarin bij nieuwe Alles in 1-abonnementen korting wordt gegeven. Met tijdelijke kortingen proberen zowel Ziggo als KPN nieuwe klanten aan zich te binden.
    Jarco Kriek
    15 februari 2016
    comments 8
    Ziggo verkort kortingsperiode

    Ziggo heeft de periode verkort waarin bij nieuwe Alles in 1-abonnementen korting wordt gegeven. Met tijdelijke kortingen proberen zowel Ziggo als KPN nieuwe klanten aan zich te binden. Ook andere aanbieders van vaste diensten zoals Tele2, Vodafone en Online.nl bieden nieuwe klanten hoge kortingen.


    Vooral Ziggo en KPN zijn in Nederland verwikkeld in een felle strijd om de abonnee. Met hoge, maar tijdelijke kortingen wil men naast het aanbieden van exclusieve content meer abonnees aan zich binden. Ziggo heeft de kortingsperiode bij Alles in 1-abonnementen – waarbij tv, vast internet en vast bellen wordt geleverd – van zes naar drie maanden verkort. Ziggo biedt in de kortingsperiode alle Alles in 1-abonnement voor €34,95 per maand aan.

    ZiggoAlles-in-1alles in 1triple playvastvaste markttvtelevisieinternetbellentelefoontelefoniekortingkortingsactiekortingsaktieKPNexclusiefcontentexclusieve contentTele2Online.mlVodafone

    Reacties

  1. TV-TIP Tour de France

    Tour de France
    NPO 1 om 13:15 uur
    Nairo Quintana werkt weer aan zijn grote doel: de Tourwinst. Toch doemt er een probleem op. Movistar heeft zich versterkt met Mikel Landa, vorig jaar de rebel van Sky. Dan heeft de ploeg dus het paard van Troje binnengehaald, want Landa gaat: ‘nooit meer voor een kopman werken’. Wat zal dat opleveren in de eerste bergetappe.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP- PAKKET MISSION: IMPOSSIBLE FALLOUT

      Samen met zijn IMF-team bevindt Ethan Hunt zich in een race tegen de klok nadat een missie verkeerd afloopt. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze 3D-actiefilm weggeven, met daarin twee kaartjes, maar ook een phone grip én de dvd van Mission: Impossible - Rogue Nation.

    TV-TIP Het gevoel van De Vierdaagse

    Het gevoel van De Vierdaagse
    NPO 1 om 19:10 uur
    Als Fons de Poel aan de Vierdaagse denkt, krijgt hij kriebels in het vooronder. Als rasechte Nijmegenaar (in 2003 maakte hij nog het singeltje ‘Go NEC, We Gaan Europa in’) kan hij het gevoel van de Vierdaagse pas écht overbrengen. Hij weet namelijk precies wanneer de wandelaars hun brandpunt bereiken.