Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo vernieuwt Ziggo Community voor vragen klanten

    Ziggo heeft haar online gebruikersplatform aangepast en daarmee overzichtelijker gemaakt. Het platform biedt in tijden van phishing een veilige en betrouwbare optie voor support.
    Jan-Hein Visser
    28 augustus 2018
    comments 1
    Ziggo vernieuwt Ziggo Community voor vragen klanten
    Foto ANP

    Ziggo heeft deze week op haar online platform Ziggo Community diverse nieuwe functionaliteiten en verbeteringen doorgevoerd. Via de Ziggo Community kunnen klanten van het telecombedrijf vragen stellen over diverse onderwerpen. Zowel andere klanten van het telecombedrijf als webcare-medewerkers beantwoorden deze vragen. De community is via deze link te bereiken. Inloggen kan via hetzelfde account als wordt gebruikt voor Mijn Ziggo.

     

    Veilige helpdesk Ziggo

    Het eigen platform van Ziggo is het meest betrouwbare online alternatief voor abonnees om vragen te stellen. Recent werd de merknaam Ziggo namelijk weer flink misbruikt door internetcriminelen die valse emails sturen. Daarnaast is zelfs een vorm van valse helpdesks geconstateerd waarvoor de Consumentenbond eerder deze maand ook al waarschuwde.

    ZiggoPhishingFraudeHelpdeskForumZiggo CommunityConsumentenbond

    Reacties

  1. Interview

    • *

      Margreet Beetsma

      Editie NL

      Editie NL bestaat op 7 april 20 jaar. Presentatrice Margreet Beetsma (49) over het succes van het creatieve actualiteitenprogramma: “Wij kunnen van een hoopje modder een gebakje maken.”
      Reacties0 reactie(s)