Ziggo vraagt klanten mening over diensten

Het is opmerkelijk dat veel Ziggo-klanten uit regio’s waar onlangs de werkzaamheden zijn uitgevoerd melden dat Ziggo om hun mening vraagt. De werkzaamheden vonden plaats in verband met de herindeling van de DVB-C ruimte. Of dit toeval is of een bewuste keuze van Ziggo is niet duidelijk. Wel is duidelijk dat voor Ziggo de klantervaring belangrijk is. Het kabelbedrijf verloor ook het afgelopen kwartaal gemiddeld meer dan 10.000 klanten per maand, vooral aan glasvezelproviders KPN, Odido en Delta.
Vragen
In het onderzoek, dat enkele minuten tijd in beslag neemt, vraagt het kabelbedrijf zijn klanten hoe tevreden men is met de geleverde diensten. Ook wordt gevraagd of de klant Ziggo zou aanbevelen aan familie en vrienden, en wat de klant goed en slecht vindt aan de diensten die worden geleverd. Verder wordt er geïnformeerd naar de hoogte van abonnementskosten, voordelen voor klanten, klantenservice en beoordeling van tv en internet, zo melden aangeschreven klanten aan Totaal TV.










