1. Nieuws

    Ziggo waarschuwt voor nep twitteraccount

    Kabelbedrijf Ziggo waarschuwt klanten om geen persoonlijke informatie te geven aan de persoon of personen die het twitteraccount @ZiggowebcareNL beheren. Dit is een nep twitteraccount.
    Jarco Kriek
    24 february 2015
    comments 2
    Ziggo waarschuwt voor nep twitteraccount

    Kabelbedrijf Ziggo waarschuwt klanten om geen persoonlijke informatie te geven aan de persoon of personen die het twitteraccount @ZiggowebcareNL beheren. Dit is een nep twitteraccount.


    Ziggo deed de oproep via het officiële twitteraccount @ZiggoWebcare. Het is volgens het kabelbedrijf een nieuwe vorm van phishing naar klantinformatie. Al diverse keren hebben criminelen geprobeerd om inlog- en klantinformatie via het sturen van nep e-mailberichten te stelen.

    ZiggoTwitterZiggoWebcare@ZiggoWebcare@ZiggowebcareNLsociale mediaphishing

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    • Bloodshot

      Win een VIP-pakket van Bloodshot

      Bloodshot is op de comic van de Valiant Comics-franchise gebaseerd: soldaat Angelo Mortalli komt te overlijden, maar hij wordt door het bedrijf Project Rising Spirit met nanotechnologie tot leven gewekt. Totaal TV geeft vijf keer een VIP-pakket van deze actiefilm weg, met daarin een hoodie en twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Zapp Awards 2020

    Zapp Awards 2020
    NPO 3 om 19:20 uur
    De jonge kijkers hebben hun eigen versie van de Televizier-Ring; de Zapp Awards. Voor het vijfde jaar op rij mogen ze hun stem uitbrengen.

    TV-TIP Will & Grace

    Will & Grace
    TLC om 20:00 uur
    Het derde, en meteen ook laatste seizoen van de reboot van Will & Grace gaat van start met een knaller. Grace keert terug uit Europa en is zwanger!

    Interview

    • Frits Sissing bij Tussen Kunst en Kitsch

      Frits Sissing

      Tussen Kunst en Kitsch

      Elk seizoen trekt het 36 jaar oude programma weer kijkersaantallen met zeven cijfers. En dat zal dit jaar niet anders zijn. Frits Sissing over het succes van Tussen Kunst en Kitsch.
      Reacties0 reactie(s)