Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo wil klantenservice verbeteren

    VodafoneZiggo heeft een nieuw trainingscentrum voor eigen medewerkers geopend. Het doel hiervan is om medewerkers binnen alle gelederen van de organisatie opleidingen te geven die beter bij huidige technologieën aansluiten.
    Peter de Koning
    16 may 2018
    comments 0
    Ziggo wil klantenservice verbeteren
    Foto ANP

    Het nieuwe trainingscentrum heet Technical Experience Center (TEC) Campus. In het trainingscentrum is onder andere een woonkamer nagebouwd. Monteurs van Ziggo kunnen naar hartenlust oefenen en met nieuwe technieken stoeien voordat ze bij klanten van het kabelbedrijf op bezoek gaan. Het uiteindelijke doel van VodafoneZiggo is de klantervaring – en dus de klantenservice – te verbeteren. Dit kan bijvoorbeeld bereikt worden door bekende klantsituaties na te bootsen die zich in de voorgaande periode in praktijk hebben voorgedaan.

     

    Innovatie

    VodafoneZiggo wil met TEC Campus een brug slaan tussen innovatie en realiteit. Hiertoe is het gehele netwerk in het klein nagemaakt. Een primeur is dat op het trainingscentrum het next generation network van Ziggo gebruikmakend van de DOCSIS 3.1 techniek is aangelegd. VodafoneZiggo wil dit nieuwe netwerk – waarbij vast, mobiel en draadloos internet naadloos aan elkaar verbonden worden – in 2020 aan alle klanten van Ziggo en Vodafone aanbieden. Monteurs en andere groepen medewerkers van VodafoneZiggo kunnen kennismaken met alle mogelijke technieken zoals kabel, wifi, gasvezel, mobiel en internet of things.

    ZiggoVodafoneVodafoneZiggokabelklantenserviceinnovatieNext Generation NetworkDOCSIS 3.1

    Reacties

  1. Doe mee en win!

    TV-TIP Gone Baby Gone

    Gone Baby Gone
    SBS9 om 20:30 uur
    De vierjarige Amanda McCready wordt ontvoerd. Haar moeder huurt twee privédetectives in om het meisje te vinden.

    TV-TIP Kopen zonder kijken

    Kopen zonder kijken
    RTL 4 om 20:30 uur
    In deze herhaling zien we hoe Joeke en Fernan, die wonen in een krappe bovenwoning, op zoek gaan naar iets groters.

    Interview

    • *

      Arnout Hauben

      Dwars door de Middellandse Zee

      De Vlaamse tv-maker Arnout Hauben is terug met een serie over de Middellandse Zee. “Het is de natuurlijke grens tussen west en oost en tussen noord en zuid. Een mooier en interessanter decor kan een reportagemaker zich niet wensen.”
      Reacties0 reactie(s)