1. Nieuws

    Ziggo zet voetbalderby Manchester in als lokkertje

    Ziggo gaat de derby tussen twee clubs uit Manchester behalve via haar open sportkanaal ook online aanbieden. Met deze actie hoopt Ziggo meer kabelabonnees te lokken.
    Jan-Hein Visser
    5 september 2016
    comments 4
    Ziggo zet voetbalderby Manchester in als lokkertje
    Ziggo gaat de derby tussen twee clubs uit Manchester behalve via haar open sportkanaal ook online aanbieden. Met deze actie hoopt Ziggo meer kabelabonnees te lokken.

    Ziggo trakteert alle fans van Brits voetbal op een gratis klassieker: Manchester United versus Manchester City. De live-beelden zijn online te volgen voor heel Nederland via ziggo.nl/Manchester. Ziggo biedt eenmalig deze Manchester-derby aan via een online verbinding op zaterdag 10 september om 13.30 uur. Vanzelfsprekend is het duel voor alle kabelabonnees van Ziggo ook te zien op Ziggo Sport op kanaal 14.
    ZiggoZiggo SportVoetbalOnline

    Reacties

  1. TV-TIP Typisch Bloemenbuurt

    Typisch Bloemenbuurt
    NPO 2 om 19:20 uur
    We mogen drie weken meegluren in de Amersfoortse Bloemenbuurt. Wie wonen daar en hoe ziet hun leven eruit? Een van de bewoners is volkszanger Johan van Waas. Hij werd door de crew gespot toen hij 'n moppie stond te zingen en mocht het introliedje voor de serie schrijven.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET THE GIRL IN THE SPIDERS WEB

      Lisbeth Salander, het bekende personage uit de populaire Millennium-boeken, keert terug in The Girl in the Spider’s Web. Het is de eerste verfilming van de bestseller. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze dramathriller weggeven, met daarin het boek (filmeditie) en twee bioscoopkaartjes.

    TV-TIP Gold Rush

    Gold Rush
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Tony Beets is druk in de weer om zijn tweede dregde in operatie te krijgen in Klondike. De illustere Friese Amerikaan zal extra goud uit de grond moeten halen nu hij geen royalty's meer van Parker krijgt. En dat gaan zijn kinderen Kevin en Monica merken.