Ziggo, Ziggo Sport en Ziggo GO krijgen opfrisbeurt
Onder het motto ‘Maak vandaag fantastisch’ begint VodafoneZiggo maandag 30 januari met een nieuwe reclamecampagne voor het bedrijfsonderdeel Ziggo. Hiervoor zijn vier korte tv-commercials gemaakt en ook zijn er uitingen op radio, abri’s websites en sociale media. Later volgen ook langere tv-commercials. Onderdeel van de reclamecampagne zijn uitingen op het led-scherm rondom muziektempel Ziggo Dome en op het led-scherm bij het hoofdkantoor van VodafoneZiggo in Utrecht.
Opfrisbeurt
Het idee achter de campagne is dat het netwerk en de content van Ziggo eindeloze mogelijkheden zouden brengen. Daarbij hoort een subtiele opfrisbeurt. Die is onder mee zichtbaar bij het eigen tv-kanaal van Ziggo op voorkeuzekanaal 13, de kanalen van Ziggo Sport en bij online tv-dienst Ziggo GO. De opfrisbeurt bestaat uit een inclusievere beeldtaal en een nieuwe tone-of-voice.