Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Ziggo-klanten blijven klagen over slechte ervaring Ziggo GO

    Ziggo-klanten zijn niet te spreken over de gebruikerservaring van online tv-dienst Ziggo GO. Ook de lange periode van klachtenoplossing wekt onvrede.
    Jarco Kriek
    18 oktober 2022
    comments 2
    Ziggo-klanten blijven klagen over slechte ervaring Ziggo GO
    Foto Getty Images

    Ziggo bracht enkele weken geleden een update voor online tv-dienst Ziggo GO uit. Wat echter als een verbetering van de online dienst bedoeld was, betekent voor veel gebruikers van deze dienst een aantoonbare verslechtering. Op het klant-helpt-klant forum van het kabelbedrijf wordt dan ook in meerdere discussies geklaagd over de gebruikerservaring van Ziggo GO. Zo moeten veel gebruikers herhaaldelijk inloggen om gebruik te kunnen maken van de dienst, zijn er klachten over haperend beeld en klagen gebruikers van online mediaspeler Apple TV dat er storingen in beeld verschijnen, bijvoorbeeld als er gebruik wordt gemaakt van de Apple smartspeaker Homepod.

     

    Wachten

    Ziggo kan de problemen alleen oplossen met een nieuwe update van de Ziggo GO-apps. Wanneer dit gebeurt, heeft het kabelbedrijf nog niet bekendgemaakt. Wel gaat Ziggo naar verwachting nog deze maand een firmware-update voor de bruikleendecoders Mediabox Next en Next Mini uitbrengen. In veel gevallen volgt kort daarna een update van Ziggo GO. De versienummers van de firmware van de Mediabox Next en Next Mini lopen namelijk gelijk met die van de Ziggo GO-app.

    ZiggoVodafoneZiggoZiggo GOonlinetvtelevisiestoring

    Reacties