1. Nieuws

    TLC breidt ook naar Vlaanderen uit

    De op vrouwen gerichte zender TLC van Discovery Networks breidt binnenkort ook naar Vlaanderen uit. De digitale doorgifte is vanaf eind maart zeker bij Telenet en Proximus TV.
    Jan-Hein Visser
    23 januari 2015
    comments 2
    TLC breidt ook naar Vlaanderen uit
    De op vrouwen gerichte zender TLC van Discovery Networks breidt binnenkort ook naar Vlaanderen uit. De digitale doorgifte is vanaf eind maart zeker bij Telenet en Proximus TV.

    TLC Vlaanderen begint op zaterdag 30 maart om 17.00 uur met haar uitzendingen bij Telenet in het digitale basispakket op kanaal 17 en bij Proximus op kanaal 215. TLC richt zich op een jongere, vrouwelijke groep kijkers met lifestyle programma's. In Nederland concurreert TLC met Net5, RTL 8 en RTL Lounge. Vlaanderen kent minder zenders voor die specifieke doelgroep. Vooral Vijf krijgt met TLC een concurrent.

    Komst bij TV Vlaanderen nog onduidelijk

    Discovery Networks Benelux heeft bevestigd dat TLC bij Proximus en Telenet in het aanbod wordt opgenomen, maar over TV Vlaanderen is niets gemeld. Deze provider, net als CanalDigitaal eigendom van M7 Group S.A., geeft wel Discovery en Animal Planet door, waarbij dezelfde feed als die voor Nederland wordt gebruikt.
    TLCDiscoveryAnimal PlanetBelgiëTV VlaanderenProximusTelenetVijfNet5RTL 8RTL Lounge

    Reacties

  1. TV-TIP UEFA Champions League

    UEFA Champions League
    Veronica om 20:00 uur
    Live verslag van Napoli - Feyenoord.

    Doe mee en win!

    • *

      5X DVD TOP OF THE LAKE: CHINA GIRL

      Lumière brengt Top of the Lake: China Girl, het tweede seizoen met Elisabeth Moss en Nicole Kidman in de hoofdrollen. Detective Robin Griffin keert naar huis, maar al snel verdwijnt de rust in Sidney wanneer het lichaam van een meisje aanspoelt. Totaal TV mag vijf keer de dvd van deze misdaadserie weggeven.

    TV-TIP How Do They Do It? Met Thijs en Joep

    How Do They Do It? Met Thijs en Joep
    Discovery Channel om 20:30 uur
    Thijs Meeuwsen en Joep ten Hove kijken niet alleen hoe nieuwe producten gemaakt worden, maar ook hoe oude producten gerecycled worden. Thijs stelt zelfs zijn auto ter beschikking om met eigen ogen te zien hoeveel waarde er nog uit zijn oude bolide gehaald kan worden.