Eurosport home of Olympics vanaf 1 januari

In het nieuwe Olympische Spelen-logo van Eurosport zijn twee iconen verenigd – Eurosport en de Olympische ringen. Ook is er een erepodium in te zien, dat symbool staat voor de uitstekende sportprestaties en voor het doel waar sporters overal ter wereld van dromen. Het logo is op televisie tijdens de uitzending van Millions of Journeys, One Destination onthuld. Millions of Journeys, One Destination laat de weg zien die twee sporters hebben afgelegd van hun jeugd tot aan hun belangrijke wedstrijden.
Eurosport Olympisch kanaal
Als thuisbasis van de Olympische Spelen gaat Eurosport de ultieme Olympische ervaring creëren voor alle schermen, zodat zoveel mogelijk mensen kunnen genieten van het sportevent. Elke seconde bij de Olympische Spelen telt en Eurosport zorgt ervoor dat fans geen moment hoeven te missen. Eigenaar Discovery Networks van Eurosport verwierf in 2015 de exclusieve rechten voor de komende spelen in 2018 tot en met 2024. In sommige Europese landen wordt wel samengewerkt met publieke omroepen, maar in Duitsland ketste dit af. De omroepen ARD en ZDF vonden dat Discovery te veel vroeg voor het deel van de rechten dat ze wilden overnemen.