Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    Film1 gaat reclamevrij door

    SPI International heeft bevestigd dat het de merkrechten van Film1 van Sony Pictures Entertainment (SPE) heeft overgenomen. Hierdoor gaat Film1 nu officieel na 1 augustus in Nederland verder.
    Jarco Kriek
    8 july 2019
    comments 1
    Film1 gaat reclamevrij door

    Bij alle Nederlandse pakketaanbieders die diensten via kabel, satelliet en IPTV (koperdraad en glasvezel) aanbieden, blijven de lineaire kanalen Film1 Première, Film1 Action, Film1 Drama en Film1 Family beschikbaar. Dit geldt ook voor de digitale platformen waaronder video on demand en Film1 GO. De overeenstemming is volgens de melding van SPI International alleen van toepassing op de merkrechten van Film1. Dit duidt erop dat over contentrechten nieuwe overeenkomsten gesloten dienen te worden.

     

    Rechten

    Met de overeenkomst krijgt Film1 wel toegang tot de content van productie- en distributiepartners van SPI International. Dit bedrijf exploiteert diverse film- en documentairekanalen in enkele Europese landen waaronder Filmbox en Docubox.

    Film1Sony Pictures EntertainmentSPI Internationa;Filmsseriescontentrechtenuitzendrechtenvideo on demandFilm1 GOonlinelineair

    Reacties

  1. TV-TIP Boerderij van Dorst

    Boerderij van Dorst
    NPO 3 om 20:19 uur
    Maxim Hartman en Hanneke Groenteman komen helpen op de boerderij. Ze gaan flink aan het werk zodat het land klaar is voor de zomer.

    TV-TIP Floortje naar het einde van de wereld

    Floortje naar het einde van de wereld
    NPO 1 om 20:23 uur
    Floortje Dessing vaart een paar dagen mee op het vlot van de Oostenrijkse televisie-editor Jojo en zijn vriendin Norah in het Zweedse Dalsland.

    Interview

    • *

      Tom Waes

      Reizen Waes wereldsteden

      Alle vrouwen willen met hem trouwen, alle mannen willen hem zijn en alle kinderen willen hem worden. We hebben het over presentator Tom Waes. Wat is zijn geheim?
      Reacties0 reactie(s)