Omroep MAX Mediabedrijf van het Jaar
Omroep MAX is vandaag tijdens het 19e Nationaal Omroepcongres uitgeroepen tot 'Mediabedrijf van het Jaar'.
13 oktober 2009
comments 0

Andere genomineerden waren producenten Blue Circle en Talpa Media, zo meldt Broadcast Magazine. Volgens de vakjury is Omroep MAX een treffend voorbeeld van eigentijds ondernemerschap, die op eigen - soms 'oubollige' - wijze haar publieke opdracht invult. Dat komt de veerkracht en uitstraling van de publieke omroep ten goede, vindt de jury.
De vakjury bestond uit Marijke Schaaphok (MasMedia), Ton Verlind (Ton Verlind Media), Mark van Berkel (Intellygents) en Wessel de Valk (The Crowds). Voorzitter was Ronald ter Voert (hoofdredacteur van Broadcast Magazine). De jury heeft haar keuze mede bepaald op basis van de ongeveer 100 inzendingen door vakgenoten en lezers van Broadcast Magazine.
In 2008 won de NOS.
Bron: Broadcast Magazine
Omroep Maxmediabedrijf van het jaar





