Kies nú voor een abonnement met korting Word abonnee
Abonneer nú met korting Word abonnee
  1. Nieuws

    ‘Reclame op FOX Sports GO’

    Het is niet ondenkbaar dat adverteerders toegang krijgen tot het online platform FOX Sports GO van betaalzender FOX Sports. Dat bleek op de onlangs gehouden Screenforce Day.
    Jarco Kriek
    12 oktober 2018
    comments 0
    ‘Reclame op FOX Sports GO’
    Foto ANP

    FOX Sports GO is al enige tijd niet meer als losse OTT-dienst verkrijgbaar. Toegang tot FOX Sports GO kan verkregen worden door het kopen van een traditioneel abonnement van betaalzender FOX Sports bij tv-aanbieders zoals Ziggo, KPN, Canal Digitaal en T-Mobile. Met de online tv-dienst kan de sportliefhebber – wel afhankelijk van het gekochte abonnement – alle sportwedstrijden die FOX Sports uitzendt online in elk land van de Europese Unie (EU) bekijken. Op sommige momenten is het online live sportaanbod groter dan via de decoder bij tv-aanbieders te zien is. Dit is bijvoorbeeld het geval bij de twee laatste speelronden van voetbalcompetitie als alle wedstrijden op hetzelfde tijdstip gespeeld worden en de maximaal zes lineaire kanalen bij aanbieders ontoereikend zijn.

     

    Reclame

    Nu het hoofdkanaal FOX Sports 1 bij enkele aanbieders in de normale pakketstructuur – bijvoorbeeld in het basispakket – is opgenomen, wordt op dit kanaal steeds meer reclame uitgezonden. Dit ondanks het feit dat Nederlandse kijkers in de meeste gevallen - afhankelijk van de aanbieder zelfs tot €17,95 per maand – betalen om naar FOX Sports 1 te kunnen kijken. Omdat FOX Sports 1 ook op FOX Sports GO wordt aangeboden, zijn deze reclameblokken ook op de online tv-dienst te bekijken. Maar de reclame-uitingen op FOX Sports GO worden wellicht nog uitgebreider. FOX Networks Group speelt namelijk met het idee om FOX Sports GO als platform voor adverteerders open te stellen.

    FOX SportsFOX Sports GOFOX Networks GroupvoetbaltraditioneellineaironlinereclameadverteerdersvoetbalEredivisie

    Reacties

  1. Interview

    • *

      Margreet Beetsma

      Editie NL

      Editie NL bestaat op 7 april 20 jaar. Presentatrice Margreet Beetsma (49) over het succes van het creatieve actualiteitenprogramma: “Wij kunnen van een hoopje modder een gebakje maken.”
      Reacties0 reactie(s)