1. Nieuws

    RTL 4 doet het goed in week 50

    RTL 4 behaalde afgelopen week een marktaandeel van 16,5 procent. Nederland 1 was weer ruim marktleider.
    15 december 2008
    comments 0
    RTL 4 doet het goed in week 50
    RTL 4 behaalde afgelopen week een marktaandeel van 16,5 procent. Nederland 1 was weer ruim marktleider.

    RTL 4 scoorde afgelopen week vooral met Postcodeloterij Miljoenjacht (ruim 1,6 miljoen kijkers) en de benefietuitzending van de Frogers voor de Voedselbank (1,4 miljoen kijkers).

    Nederland 1 domineerde uiteraard weer de televisieavonden. In het tijdvak 18.00-24.00 uur, 6+ behaalde de zender 20,9 procent. Best scorende programma's waren behalve de Journaals van 20.00 uur Studio Sport Eredivisie van zondagavond, Radar en Memories.

    SBS 6 was derde zender met een marktaandeel van 12,6 procent. Het programma Wegmisbruikers was het best bekeken met ruim 1,5 miljoen belangstellenden.

    Bron: Stichting KijkOnderzoek.

     

    kijkonderzoekRTL 4Nederland 1

    Reacties

  1. TV-TIP De zaak van je leven

    De zaak van je leven
    NPO 2 om 20:25 uur
    Voor een laatste keer duiken de rechercheurs in het dossier van Melanie Sijbers. De vijftienjarige scholier verdween in september 2006 van de aardbodem, werd twee weken later gevonden in de bossen bij Someren en bleek te zijn gewurgd door Peter H., haar minnaar én tevens stiefvader van een van haar vriendinnen.

    Doe mee en win!

    • *

      5X VIP-PAKKET JURASSIC WORLD: FALLEN KINGDOM

      Favoriete personages keren terug in dit 3D actie-spektakel. De film vol imposante dinosaurussen introduceert nieuwe soorten die nog angstaanjagender zijn dan ooit tevoren. Totaal TV mag vijf keer een VIP-pakket voor deze avonturenfilm weggeven met daarin een pet en natuurlijk twee bioscoopkaartjes voor de film.

    TV-TIP Oplichters in het buitenland

    Oplichters in het buitenland
    SBS6 om 20:30 uur
    De hoofdstad van Nepal herbergt maar liefst 500 weeshuizen. Kees en zijn team ontdekken in deze laatste aflevering van het seizoen dat velen ervan hartstikke nep zijn. Malafide reisbureaus organiseren er tours heen, zodat toeristen gulle gifts achterlaten. De opbrengst delen de weeshuizen vervolgens samen met de reisbureaus.